دانلود کتاب صوتی چگونه با آمار دروغ بگوییم با صدای امین اصغری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با آمار دروغ بگوییم اثر دارل هاف

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با آمار دروغ بگوییم

نویسنده:دارل هاف
گوینده:امین اصغری
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه با آمار دروغ بگوییم

کتاب صوتی چگونه با آمار دروغ بگوییم؟ نوشته دارِل هاف است. کتاب صوتی چگونه با آمار دروغ بگوییم به شما یاد می‌دهد چطور با آنچه می‌خواهید با آمار برسید.

درباره کتاب چگونه با آمار دروغ بگوییم

زبان رمزآلود آمار، که در فرهنگ آمارگرا بسیار محبوب است، برای ایجاد جنجال، بزرگ‌نمایی، سردرگمی و ساده‌انگاری، بکار می‌رود. روش‌ها و اصطلاحات آماری، برای ارائه گزارش در مورد داده‌های انبوه روندهای اقتصادی و اجتماعی، وضعیت کسب‌وکار، سنجش «افکار عمومی»، و سرشماری ضروری هستند. ولی بدون نویسندگانی که باصداقت و آگاهی، این کلمات را بکار می‌برند و خوانندگانی که معنای آن‌ها را متوجه می‌شوند، نتیجه می‌تواند ازنظر معنایی، بی‌مفهوم باشد.

در مطالب محبوب مربوط به موضوعات علمی، سو استفاده از آمار، تصویر قهرمانان سفیدپوشی که تمام‌وقت در آزمایشگاه‌های کم‌نور مشغول به کار هستند را تخریب می‌کند. علم آمار، بسیاری از واقعیت‌های مهم را طوری جلوه می‌دهند که در واقعیت این گونه نیستند. آماری که به خوبی لاپوشانی شده باشد، بهتر از «دروغ بزرگ» هیتلر عمل می‌کند، افراد را گمراه می‌کند و درعین‌حال، کسی نمی‌تواند گناه این گمراهی را به گردن شما بیندازد.

این کتاب، مقدمه‌ای بر استفاده از آمار برای فریب افراد است. ممکن است شبیه کتاب راهنمای کلاه‌برداری هم به نظر برسد، زیرا کلاه بردان، این ترفندها را بلد هستند؛ افراد درستکار باید آن‌ها را یاد بگیرند تا بتوانند از خود دفاع کنند.

شنیدن کتاب چگونه با آمار دروغ بگوییم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت درکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۳۳۴۱۷۹۷
۱۴۰۰/۰۴/۰۶

خیلی عالی و جذابه احسان م

زمان

۳ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان