دانلود کتاب صوتی هکتارها الماس با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هکتارها الماس اثر راسل کانول

دانلود و خرید کتاب صوتی هکتارها الماس

نویسنده:راسل کانول
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هکتارها الماس

کتاب صوتی هکتارها الماس نوشته راسل کانول است و با ترجمه خاطره باقری و صدای غلامرضا صادقی در شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب درباره فرصت‌های روزمره صحبت می‌کند.

درباره کتاب هکتارها الماس

قابل توجه‌ترین چیز در طول زندگی جالب توجه راسل کانول، سخنرانی او به نام هکتارها الماس است. این سخنرانی، تعداد دفعاتی که آن را ارئه داده است، اینکه چه منبع الهام بخشی برای هزارهزار نفر شده است.

این سخنرانی سرشار از انرژی شخص او است. از امیدواری برخاسته از وجود او لبریز است. این سخنرانی آکنده از اشتیاق او است. سرسختی او از این سخنرانی فوران می‌کند. این سخنرانی نماینده مهارت و توانایی‌های موفقیت در هر فرد است. او این سخنرانی بیش از پنج هزار بار ارائه داده است. نیازی که به این سخنرانی وجود دارد هرگز از بین نمی‌رود. موفقیت هیچوقت رشد منفی نخواهد داشت.

این کتاب طراحی شده است تا کمکی باشد به هر فرد، از هر جنسیتی، که قدر عمل نیک برگزیدن حرفه‌ای که مفید و آبرومند باشد را می‌داند. این سخنرانی برای مفید بودن است. و یک سخنرانی است که وقتی با صدا و چهره و آداب کانول ارائه می‌شود، واقعاً رضایت بخش است. در عین حال خیلی هم ساده است.

این سخنرانی سرشار از الهام بخشی است، سرشار از ایده، از کمک. او جزئیات سخنرانی را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که مناسب هزاران منطقه مختلفی باشد که در آنجا ارائه‌اش می‌دهد. اما اصل مطلب همان است. حتی کسانی که داستان را می‌دانند، بارها و بارها می‌روند تا دوباره آن را بشنوند. او از اینکه بگوید کسانی هستند که حتی بیست بار به این سخنرانی گوش داده‌اند، خوشش می‌آید.

این سخنرانی با داستانی آغازمی شود که یک مرد عرب پیر در سفری که با هم به سمت نینوا می‌رفتند برایش تعریف کرده بود، و طوری برایت تعریف می‌شود که صداهای واقعی افراد داستان را می‌شنوی، شن‌های صحرا را حس می‌کنی، و نخل‌هایی که در باد تاب می‌خورند را می‌بینی.

متن کتاب خیلی ساده و صاف و دلنشین و بدون هیچ زحمتی است که باعث می‌شود داستان به روایتی معمول و واقعی تبدیل شود، و در عین حال تمام صحنه‌ها کاملاً زنده و ملموس هستند! این مرد در یک چشم به هم زدن شنوندگانش را جادو می‌کند که مشتاق به شنیدن می‌شوند و آماده هستند که هر لحظه بزنند زیر گریه یا بخندند.

شنیدن کتاب هکتارها الماس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان