دانلود کتاب صوتی تکنیک های یادگیری با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تکنیک های یادگیری اثر چارلز گیت

دانلود و خرید کتاب صوتی تکنیک های یادگیری

نویسنده:چارلز گیت
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۶از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تکنیک های یادگیری

کتاب صوتی «تکنیک‌های یادگیری» نوشتۀ چارلز گیت با ترجمۀ ساناز شکراله و گویندگی آبتین ممدوح در نشر شادن پژواک چاپ شده است. این کتاب حاوی مهم‌ترین مهارت‌هایی که نیاز دارید تا هوشمندانه‌تر کار کنید، سریع‌تر مطالعه کنید و بیشتر به خاطر بیاورید!

درباره کتاب تکنیک‌های یادگیری

‌با آن‌که در طول روز زمان محدودی برای یادگیریِ مهارت‌های جدید دارید، اما می‌توانید به این فرآیند سرعت ببخشید. یادگیری هر مهارت جدیدی مثل وارد شدن به یک سراشیبی تند است. اولش وقتی می‌خواهیم چیزی یاد بگیریم، آن مطلب خیلی دشوار به نظر می‌رسد. اما می‌توانید از انجامشان لذت ببرید. موضوعِ این کتاب هم دقیقاً همین است: لذت بردن از فرآیند یادگیری.

ما هر کاری را با انجام دادن شروع می‌کنیم. تا مجبور به یادگیری نباشیم، سعی نمی‌کنیم راه رفتن، دویدن، پریدن و یا ساز زدن را یاد بگیریم. چیزی که این یادگیری را متفاوت می‌کند تکنیکی به نام تمرینِ آگاهانه است. در این فرآیند یادگیری، با تمرین کردنِ چیزهایی که کاملاً با آن‌ها آشنایی داریم، نواختنِ چیز جدیدی را می‌آموزیم.

اگر می‌خواهید زبانی خارجی را یاد بگیرید و به آن صحبت کنید، ساز جدیدی را بنوازید، مکالمه‌ای را حفظ کنید و یا دانش عمومی خود را افزایش بدهید، متخصص تعلیم حافظه، دکتر چارلز گیت، به شما نشان می‌دهد چگونه این‌کارها را سریع و به بهترین نحو، با کمک تعدادی ترفند ذهنی انجام بدهید.

چون این کتاب با تمریناتی کاربردی پر شده است که حافظه‌تان را تقویت می‌کند و به مغزتان آموزش می‌دهد تا بهتر و سریع‌تر مسائل را یاد بگیرد، بهترین گزینه برای تقویت ذهن و افزایش دانش شماست.

کتاب تکنیک‌های یادگیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعۀ فردی پیشنهاد می‌شود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان