دانلود کتاب صوتی قدرت جذب ثروت با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت جذب ثروت اثر ژوزف مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت جذب ثروت

نویسنده:ژوزف مورفی
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت جذب ثروت

کتاب صوتی قدرت جذب ثروت نوشته ژوزف مورفی است که با ترجمه لیلا دژآلون و صدای آبتین ممدوح منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند  چگونه ثروت را جذب کنید.

درباره کتاب قدرت جذب ثروت

این حق شماست که ثروتمند باشید. شما در دنیا هستید تا زندگی سرشار از شادمانی، درخشش و آزادی رو تجربه کنید. بنابراین تمام پولی که دارید باید یک زندگی سرشار از شادمانی و هدف رو برایتان به ارمغان بیاورد.

فقر باعث یک بیماری ذهنی است؛ بنابراین فقر باید از روی زمین ریشه‌کن شود. ما باید از لحاظ روحی، ذهنی و مادی رُشد آشکاری داشته باشیم. حق شما برای رشد و ابراز خودتان در تمام مسیرها حتمی است و نباید از آن محروم شوید. محیط اطرافتان باید با زیبایی و تجملات احاطه شده باشد. بحث و انگیزه مرتبط با عالم هستی است.

سعی کنید اهمیت واقعی پول رو درک کنید، به عنوان وسیله‌ای برای تبادل کالا. اهمیت واقعی پول یعنی مستقل از خواسته‌هایتان باشید. به مفهوم زیبایی، تجمل، فراوانی همراه با تهذیب و تزکیه است.

شما متولد شده‌اید تا موفق باشید، تا پیروز باشید، تا بر تمام مشکلات غلبه کنید و بتوانید تمام استعدادهای خود رو به طور کامل پروش دهید. اگر کمبود مالی در زندگی خود دارید، باید کارهایی در این رابطه انجام دهید.

اگر تنها هدف شما جمع‌آوری پول باشد، خیلی ساده یک انتخاب اشتباه انجام داده‌اید. فکر می‌کنید که این تمام آن چیزی است که می‌خواهید، اما بعد از آنکه تمام تلاش‌هایتان رو در این زمینه انجام دادید متوجه خواهید شد که پول تمام آن چیزی نبوده است که می‌خواستید. آنچه واقعاً آرزوی آن رو دارید و صحیح است این است که با این پول فراوانی که به‌دست آورده‌اید به آرامش ذهنی برسید. این کتاب به شما کمک می‌کند به آرامش و ثروت برسید.

شنیدن کتاب قدرت جذب ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
۱۵,۵۰۰
۵۰%
تومان