دانلود کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن با صدای سحر طهرانچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن اثر شانا نیکوئست

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن

کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن نوشتهٔ شانا نیکوئست و ترجمه‌شده توسط گروه مترجمان و با صدای سحر طهرانچی است و انتشارات آگاه باشیم آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی می‌گوید بی‌عقلی‌هایتان را کنار بگذارید، تا زندگی پرشورتری داشته باشید و راهنمایی برای رهایی از اضطراب و دستیابی به روشی ساده‌تر و پرشورتر برای زندگی است.

درباره کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن

شانا در این کتاب صوتی، اشتیاق ما برای ازدست‌ندادنِ زندگی‌مان را بیدار می‌کند. ازآنجاکه این خواسته به‌ بهای کنارگذاشتن عادات حواس‌پرت‌کنمان تمام می‌شود، ما به انگیزه‌ای فراتر از اصول و مقررات نیاز داریم. ما باید بخواهیم واقعاً زندگی کنیم و با مردم باشیم و از این نعمتِ زندگی که خدا بهمان داده بهره‌مند شویم. زندگیِ شانا وادارمان می‌کند زندگیِ خودمان را از دست ندهیم و حرف‌هایش در این کتاب باعث می‌شوند نخواهیم این فرصت را به هیچ وجه از دست بدهیم.

در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که اگر مراقب نباشیم، به‌راحتی قادر است ما را به دویدنِ دایره‌وار دچار کند. این اتفاق باعث می‌شود زندگی‌مان مملو از چیزهایی شود که درواقع هرگز به دنبالشان نبوده‌ایم. شانا به ما کمک می‌کند یک قدم به عقب برگردیم و ذهن و روحمان را از نو بسازیم. در صفحات این کتاب صوتی، خرد و دلگرمیِ لازم برای دیدن موفقیت‌های موقتِ گذشته را به دست می‌آوریم و ترغیب می‌شویم زندگیِ عمیق‌تر، یکپارچه‌تر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنیم. گذشته از تمام این‌ها، قدرت ارتباط با دیگران است که به‌معنای واقعیِ کلمه به ما در پیشرفت کمک می‌کند.

این کتاب درمورد در لحظه زندگی‌کردن است که راهنمایی فوق‌العاده و کتابی تقریباً کامل است. شانا دقیقاً دربارهٔ شرایط ما حرف می‌زند.

شانا ما را فرامی‌خواند تا دربرابرِ کشیده‌شدن به درون کورانِ «بله‌گفتن» مقاومت کنیم و راه بهتری پیش‌رویمان می‌گذارد، راهی برای بودن و حضور، راهی برای «نه‌گفتن». اما این «نه» بله‌ای است به چیزی خیلی بهتر.

شنیدن کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند تغییرات بزرگ در زندگی‌شان ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.




نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

من بعنوان یک روانپزشک کتاب را خوب ندیدم زیرا یک تغیر بسیار سنگین را در افراد پیشنهاد میکند و خسته کننده

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۱۶,۵۰۰
۵۰%
تومان