دانلود کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین اثر فریاد موسویان

دانلود و خرید کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین

معرفی کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین

کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین اثری از جان گری با ترجمه علی علی‌پناهی و صدای فریاد موسویان است. این کتاب به تمام افراد کمک می‌کند که رابطه مبتنی بر عشق را به جای رابطه مبتنی بر انجام وظیفه بسازند و آن را در طول زندگی خود حفظ کنند.

درباره کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین

جان گری، کتاب مشهور مردان مریخی، زنان ونوسی را بیش از بیست و پنج سال پیش نوشت. کتاب او که در مورد درک تفاوت‌ها میان زنان و مردان است، به بیش از پنجاه زبان در دنیا ترجمه شد. او در کتابش تاکید کرده است که با وجود تفاوت‌ها، زنان و مردان همچنان می‌توانند رابطه عاشقانه‌ای داشته باشند اما لازمه آن اینست که این تفاوت‌ها را بپذیرند و به همین دلیل تکنیک‌هایی هم معرفی کرده بود. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا زندگی افراد، از بیست و پنج سال پیش تا حالا، تغییری نکرده است؟ 

کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین کتاب جدید جان گری است که با نظر به همین تغییرات نوشته شده است. 

او در این کتاب به همه افراد، چه آن‌هایی که به دنبال رابطه جدی و ازدواج هستند و چه آن‌هایی که قصد ازدواج ندارند کمک می‌کند. اگر در جستجوی فرد مناسبی هستید که با او ازدواج کنید، این کتاب به شما در یافتن آن شخص کمک می‌کند. اگر او را پیدا کرده‌اید، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه مانند یک تیم قوی عول کنید و شریک خوبی برایش باشید و اگر هم مجرد هستید و اصلا قصد ازدواج ندارید، به کمک این کتاب می‌توانید از نیازهای عاطفی خودتان آگاه شوید، استرس و هیجانات خود را کاهش دهید و از زندگی بیشتر لذت ببرید.

کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین را به تمام کسانی که به دنبال برقراری و ایجاد رابطه‌ عاطفی سرشار از عشق و احترام هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان گری

دکتر جان گری، ۲۸ دسامبر ۱۹۵۱ در تگزاس آمریکا متولد شد. او سال‌هاست که در زمینه مشاوره‌ روابط به زنان و مردان کار می‌کند. معروف‌ترین کتاب دکتر جان گری، مردان مریخی، زنان ونوسی است که در زمینه درک تفاوت‌های بین زنان و مردان است که به زبان‌های مختلفی در دنیا ترجمه شده است. 

درباره فریاد موسویان

فریاد موسویان متولد ۱۳۶۵ شاعر، ترانه‌سرا و گوینده کتاب‌های صوتی است. او لیسانس روان‌شناسی بالینی خود را از دانشگاه خوارزمی گرفته است و مقطع کارشناسی ارشد زبان‌شناسی را در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده است. ده‌ها کتاب شعر و داستان و روان‌شناسی و ... را با صدایی گرم و لحنی گیرا صوتی کرده است. صدای او بسیار قوی است و همین موضوع طرفداران خاص خود را در بین علاقه‌مندان به کتاب صوتی دارد. 

بخشی از کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در عصر نوین

وقتی به کسی علاقه‌مند می‌شویم، اینکه او چه واکنشی به ما نشان می‌دهد، بر احساس ما به خودمان تأثیر می‌گذارد و در عین‌حال می‌فهمیم آیا باید همچنان به عشق خودمان پایبند باشیم یا نه. اگر غریبه‌ای به ما بی‌اعتنایی کند تأثیری اندک دارد؛ اما اگر کسی که مِهر او را در دل داریم به ما بی‌اعتنایی کند، آن‌قدر برای ما سخت می‌شود که برای رعایت حال خودمان، پا پس می‌کشیم و ناخودآگاه از فرد مزبور فاصله می‌گیریم. اما این فاصله گرفتن به هر دلیلی که باشد، رنجش خاطر ما را کم نمی‌کند. رنجش خاطری که عامل آن فردی خاص نیست، بلکه محصول پنهان کردن و بروز ندادن علاقه خودمان است. بدترین دردی که ممکن است در زندگی تجربه کنیم، هنگامی است که نتوانیم مِهر خود را به کسی آشکار کنیم.

واقعیت این است که ما انسان‌ها با یکدیگر تفاوت داریم و علت کشش ما به ‌سوی یکدیگر همین تفات‌هاست. پایه و اساس بحث شیمی این است که قطب‌های مخالف یا متفاوتی که مکمل یکدیگرند، جذب یکدیگر می‌شوند. به همین دلیل است که ما به یکدیگر نیاز داریم. همه ما ویژگی خاصی داریم که برای دیگران و برای جهان ارزشمند و مفید است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۹۵۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۹۵۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
۶۰,۹۰۰
۳۰%
تومان