دانلود کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده اثر ارلن ماتیوس اوهل

دانلود و خرید کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده

معرفی کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده

کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده نوشتهٔ ارلن ماتیوس اوهل و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. نازیما حسینی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده

کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده یکی از آثار معتبر و کاربردی در حوزهٔ روابط است که کمک می‌کند کنترل زندگی خود را در دست بگیرید. ارلن ماتیوس اوهل در ۶ بخش به بیان خصوصیات افراد دشوار و روش رفتار با آن‌ها پرداخته تا با آگاهی، مهارت و اعتمادبه‌نفس چالش‌های ارتباطی را پشت سر بگذارید. او در کتاب صوتی حاضر، باورهای شما در این زمینه را از صافی علم و تجربه گذرانده و نتیجه‌گیری‌ کرده است. این اثر صوتیِ کاربردی، راهنمایی کامل است که به تسهیل روابط شما کمک می‌کند. فرقی نمی‌کند می‌خواهید دربارهٔ افزایش حقوق خود مذاکره کنید یا چهارپایه‌ای را که به همسایه قرض دادید، پس بگیرید؛ در هر صورت آموزه‌های این کتاب صوتی به یاری شما می‌آید.

شنیدن کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده

«وقتی می‌گوییم کسی نارسیست‌ یا خودشیفته است، احتمالاً منظورمان این نیست که از او به‌خوبی یاد کرده باشیم. این کلمه به معنی تحقیر کردن است و مفهومش این است که کسی با این خصوصیات یک انسان خودمدار و خودخواه است. خودمداری مانند بسیاری از خصوصیات منشی و شخصیتی روی یک پیوستار قرار دارد. احترام گذاشتن به خود اگر از حد اعتدال فراتر نرود، خصیصه‌ای مثبت است (اگر مراقب خود نباشیم، کسی دلش برای ما نمی‌سوزد).

احترام گذاشتن و دوست داشتن خود اگر در حد اعتدال باشد، رکنی اساسی و ضروری برای روان سالم است. این خصوصیت به ما امکان می‌دهد با دیگران روابط خوبی داشته باشیم. دوست داشتن خود بر اعتمادبه‌نفس ما می‌افزاید و به ما نگرشی می‌دهد که به پیشرفتمان کمک می‌کند، اما کسانی که توجه به خود سالم نداشته باشند، خودشان را تخریب می‌کنند و رفتاری مازوخیسمی را به نمایش می‌گذارند (در فصل سیزدهم دربارۀ مازوخیسم مطالب بیشتری به شما عرضه می‌شود).

خودمداری خارج از حد اعتدال یک مسئله است که توهم ایجاد می‌کند. کسی که خودشیفته است، میل و اشتهایی سیرنشدنی دارد. اگر در زندگی شخصی در محل کار و به‌طورکلی در جهان با خودشیفته‌ها روبه‌رو هستید، متوجه می‌شوید که خودشیفتگی بعضی‌ها برای شما مسئله ایجاد می‌کند.

خودشیفته‌هایی که با آن‌ها برخورد می‌کنیم، نشانه‌های مسلمی از حرص زدن و محتاج و نیازمند بودن را بروز می‌دهند، اما فکر می‌کنند که آدم‌های خاصی هستند؛ سوای دیگران‌اند؛ بنابراین، آن‌ها خود را محق می‌دانند که چیزهایی را داشته باشند که دیگران ندارند و همچنین دیگران چاپلوسی آن‌ها را کنند. می‌گویند قواعد و مقررات لازم هستند، اما برای دیگران. این قاعده‌ها لزوماً مشمول آن‌ها نمی‌شوند. آن‌ها استثنایی هستند و بنابراین شایستۀ آن‌اند که از احترام و وفاداری کور دیگران بهره داشته باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۹۹۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۹۹۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۴,۰۰۰
۶۵,۸۰۰
۳۰%
تومان