دانلود کتاب صوتی ماتریس الهی با صدای ایمان رئیسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماتریس الهی اثر گرگ بریدن

دانلود و خرید کتاب صوتی ماتریس الهی

نویسنده:گرگ بریدن
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماتریس الهی

کتاب صوتی ماتریس الهی نوشتهٔ گرگ بریدن و ترجمهٔ محمدفؤاد حائری است. ایمان رئیسی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی پلی میان زمان، مکان، معجزه‌‌ و باور پدید آورده است.

درباره کتاب صوتی ماتریس الهی

کتاب صوتی ماتریس الهی نخستین‌بار در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد. این کتاب نه صرفاً کتابی علمی و نه کاملاً معنوی است، اما نویسنده در آن کوشیده با تکیه بر آزمایش‌های مستند علمی و نیز با استفاده از معارف باستانی معنوی، تصویری کامل‌تر از انسان و نقش او در هستی ارائه کند؛ تصویری بر اساس یک مشابهت و مشارکت زیربنایی از طریق شبکهٔ جهان‌گستری از آگاهی و شعور کیهانی که گرگ بریدن آن را «ماتریس الهی» نام نهاده است. این کتاب پرسش‌های بنیادینی چون «از کجا و چرا به این جهان آمده‌ایم؟» را پاسخ نداده است، اما ازآنجاکه نه دستاوردهای حصولیِ علم به‌تنهایی قادر به پاسخ‌گویی تمام سؤالات بشر هستند و نه یافته‌های معنوی به‌تنهایی ذهن استدلالی انسان امروزی را راضی می‌کنند، شاید پلی میان زمان، مکان، معجزه و باور بتواند راه‌گشا باشد؛ پلی برای ارتباط با هستی از طریق زبان واحد شعور کیهانی و کشف این آگاهی گران‌بها که ما نه عضوی جدا، بلکه جزئی از این هستی هستیم و حتی فراتر، خودِ هستی!

بحران‌های جهانی اواخر قرن بیستم باعث شد گرگ برادن شرکت‌های بزرگ اقتصادی را ترک کند تا راه‌حل‌های مناسبی برای حل مشکلات این شرایط جدید بیابد. کتاب صوتی «ماتریس الهی» حاوی جست‌وجوی او در قدیمی‌ترین رمزهای موجود در سنت‌ها و علوم باستانی برای درک بهتر معنویت و یافتن باورهای کاربردی است. این نویسنده برای شرح نیروهای نادیدنی مؤثر در موفقیت‌ها و شکست‌های ما به آثار دانشمندان و فیزیکدانان بزرگی مانند جان ویلر (John Wheeler)، دیوید بوهم (David Bohm) و ماکس پلانک (Max Planck) متوسل می‌شود. او در این کتاب صوتی پشتوانهٔ علمی موردنیاز برای اثبات و عمل به قانون جذب را گردآوری کرده است. ایدهٔ اصلی کتاب صوتی «ماتریس الهی» این است که همه‌چیز در جهان بخشی از ماتریس الهی و این ماتریس همهٔ جهان است؛ بنابراین ما و همهٔ چیزهایی که دوست داریم، تجربه و خلق می‌کنیم بخشی از این ماتریس و خود ماتریس الهی هستیم.

گرگ بریدن کتاب صوتی ماتریس الهی را در ۳ بخش کلی و ۸ فصل تدوین کرده است. در سال ۲۰۰۸ فیلم مستندی به نام «فراتر از ماتریس الهی» (Beyond the Divine Matrix) به کارگردانی جی ویدنر (Jay Weidner) منتشر شد. در این فیلم مستند، گرگ برادن ماهیت ماتریس الهی را با زبانی ساده و جذاب برای بینندگان توضیح داده است.

شنیدن کتاب صوتی ماتریس الهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران علم فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گرگ بریدن

گرگ بریدن نویسندهٔ آمریکایی است که سال ۱۹۵۴ میلادی به دنیا آمد. پژوهش‌های او عموماً تلفیقی از علم و معنویت بوده است. در همین راستا، بیش از ۲۰ عنوان کتاب نوشته است که برخی از آن‌ها از جمله «زمان طبیعی» به فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز راه یافته‌اند. گرگ بریدن در سال‌های فعالیت خود، همواره در تلاش بوده تا رابطه‌ای میان باورها و علوم طبیعی بیابد. تحقیقات گسترده‌ای بر دی‌ان‌ای انسان انجام داده و مسائل بحث‌برانگیزی از تأثیر تغییرات جوی زمین بر دی‌ان‌ای انسان و نیز تأثیر احساسات انسانی بر تغییر آن را مطرح کرده است؛ همچنین در مقاله‌ای مدعی شده که دعای دسته‌جمعی می‌تواند منجر به آثار شفابخشی به‌صورت فیزیکی شود. «ماتریس الهی» مهم‌ترین اثر اوست و «شفای خودبه‌خودی باور»، «اثر اشعیا»، «رمز خدا»، «اسرار حالت گمشده‌ای از عبادت»، «زمان طبیعی»، «طراحی انسان»، «رمزهای حکمت»، «حقیقت عمیق» و «رمز و راز ۲۰۱۲» از دیگر آثار مهم و قابل‌بحث گرگ بریدن هستند.

نظرات کاربران

khoda
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

کتاب خوبی راجب زندگی هست پیشنهاد میشه با دقت و تمرکزو فکر ب کلمات گوش داده شه

کاربر ۵۰۳۶۶۵۸
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

بسیار کتاب خوبی هست.

soul
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

خیلی عالی ،فوق العاده بود محتوای عالی و عمیق و گویندگی بسیار زیبا و دلنشین 💐💐💐🌷🌷🌷😘😘😘🙏🙏🙏

Sadeq Hayati
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

بدترین صدا و خوانندگی که تاحالا شندیم! خدای اصلا ایشون جتی اوا و زمان و صدای جملات هم درست که تلفظ نمیکنه هیچ حتی حالات تنشی یا اضافه ای داره که ادم چند دقیقه بعد دلش نمیخواد گوشی بده دیگه

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۹۱۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۹۱۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۵۸,۸۰۰
۳۰%
تومان