دانلود کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن با صدای محمد ولیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن اثر والاس د.  واتلز

دانلود و خرید کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن

معرفی کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن

کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن نوشتهٔ والاس د. واتلز و ترجمهٔ محمدصادق غلامحسین‌زاده و با صدای محمد ولیان است و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن

کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن به‌طور انحصاری عملگرا و نوعی رهنمود کاربردی است، نه مجموعه‌ای از نظریات مختلف فلسفی؛ به‌ویژه به درد مردان و زنانی می‌خورد که مبرم‌ترین نیازشان پول است و می‌خواهند ابتدا ثروتمند شوند، سپس نظریه‌پردازی کنند. همچنین برای افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه‌ٔ عمیق درباره‌ٔ ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی می‌خواهند بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند.

والاس د. واتلز در این کتاب از ثروت به‌معنای مجازی آن سخن نمی‌گوید و مقصودش از ثروتمند بودن به هیچ وجه راضی بودن و قانع شدن به کم نیست؛ هدف طبیعت، پیشرفت و تعالی زندگی است و هر کسی باید همه چیز داشته باشد تا بتواند در قدرت، لطافت، زیبایی و ثروت زندگی سهیم شود. وقتی انسان ظرفیت استفاده‌ی بیشتر را دارد،‌ نباید به کمتر قانع شود که اگر چنین کند، مرتکب گناه شده است.

شنیدن کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند به ثروت واقعی در زندگی برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن

«عقیده‌ا‌ی کهن می‌گوید: «خدایی هست که شما باید فقیر باشید تا به او خدمت کنید» و این به‌طور دقیق همان چیزی است که باید به‌طور کامل از شر آن خلاص شوید.

جوهر هوشمند همه‌چیز است و در همه چیز و حتی در شما وجود دارد و جوهری پویا است. جوهری پویا و زنده بودن، مستلزم برخورداری از میلی ذاتی برای افزایش حیات است. هر موجود زنده‌ای باید مدام به‌دنبال توسعه‌ حیاتش باشد؛ زیرا حیات در واقعیت محض زندگی، باید خودش را تکثیر کند.

بذری که بر زمین افتاده است به فعالیت درمی‌آید و براساس واقعیت زندگی، صدها دانه‌ی دیگر تولید می‌کند. حیات خود را با زندگی تکثیر می‌کند و همیشه در حال بیشتر شدن است. اگر بخواهد به زنده بودن ادامه دهد، باید چنین کند.

هر هوشمندی تحت همین الزام مشابه برای افزایش پیوسته است. هر اندیشه‌ای ما را به‌سوی اندیشه‌ای دیگر سوق می‌دهد و هر آموزشی که فرا می‌گیریم، ما را به آموختن واقعیتی دیگر هدایت می‌کند؛ پرورش هر استعداد، تمایلی است به پرورش استعدادی دیگر. ما خود تجلی آفرینش و تسریع‌کننده‌ حیات هستیم که ما را به دانستن بیشتر، عملکرد بیشتر و به‌طور کلی به بیشتر بودن سوق می‌دهد.

برای این‌که بیشتر بدانیم، بیشتر انجام دهیم و بیشتر باشیم، باید بیشتر داشته باشیم؛ زیرا فقط با بهره‌گرفتن از داشته‌هایمان است که یاد می‌گیریم، انجام می‌دهیم و هر آنچه می‌خواهیم می‌شویم. بنابراین ما باید ثروتمند شویم تا بتوانیم بیشتر زندگی کنیم.

میل به ثروت،‌ ظرفیتی حقیقی است برای نیل به زندگی بزرگ‌تر و کامل‌تر. هر میلی امکان و قدرتی است در جستجوی ابراز و تجلی. میل شما به پول بیشتر مانند اجبار گیاه برای رشد است. این همان حیات است، ‌به‌دنبال تجلی کامل‌تر.

جوهر زنده‌ی یکتا هم مشمول این قانون ذاتی حیات کل است که خود آن را وضع کرده و با میل به زندگی بیشتر عجین شده است و همان دلیل تحت الزام بودن برای آفرینش هر چیزی است.

جوهر یکتا به زندگی بیشتر در شما تمایل دارد، بنابراین می‌خواهد شما هر آنچه می‌توانید از آن بهره‌برداری کنید، داشته باشید.

این خواسته‌ خدا است که شما ثروتمند شوید تا با داشتن چیزهای بیشتر و استفاده از آن‌ها،‌ او تجلی بهتری از طریق شما داشته باشد. اگر شما بر امور زندگی سلطه‌ نامحدودی داشته باشید، او بیشتر می‌تواند در شما زندگی کند.

کائنات مایل است تا شما هر آنچه می‌خواهید داشته باشید.

طبیعت با برنامه‌های شما موافق و همسو است.

همه‌چیز به‌طور طبیعی متعلق به شماست.

به ذهن خود بقبولانید که این امر حقیقت دارد.

این قانونی الزامی است، به شرطی که اهداف شما در هماهنگی کامل با هدف کل باشد.»

نظرات کاربران

Negz
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

کتاب واقعا عالیه به تفکر دعوتتون میکنه گوینده هم خوبه و ترجمه هم روانه خانواده ارصلان 👑

کاربر 8499853
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

توصیه می کنم.

وحید
۱۴۰۲/۰۷/۱۷

کتاب عللی. بنیاد تمام کتاب های موفقیت و ثروت

زمان

۲ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۱,۰۰۰
۳۵,۷۰۰
۳۰%
تومان