دانلود کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت با صدای محمد ولیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت اثر ریچارد پل اوانز

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

معرفی کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت نوشتهٔ ریچارد پل اوانز و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. محمد ولیان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

گفته شده است که پول بخش جدانشدنی زندگی است، اما خودِ زندگی نیست. انباشتن ثروت زندگی شما را کوچک و سرد می‌کند، اما بخشیدن یا خرج‌کردن آن سبب گرمای زندگی می‌شود و به مقدار آن می‌افزاید. ریچارد پل اوانز در کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت، از همین موضوع سخن گفته است. او در این اثر صوتی دربارهٔ مدیریت درستِ پول در زندگی و پس از مرگ سخن گفته است؛ اینکه تا زنده هستید چگونه امور مالی خود را رونق دهید و چه کنید که میراث شما به جاهایی که باید برسند. این اثر یکی از مؤثرترین کتاب‌هایی است که دربارهٔ پول نوشته شده است تا زندگی انسان‌های هوشمند را متحول کند. با شنیدن این کتاب متوجه خواهید شد که شما هم می‌توانید در زندگی به ثروت برسید. بسیاری از مشاوران مالی و صاحب‌نظران بر مسایل مطرح‌شده در این کتاب مهر تأیید زده‌اند.

پس اگر به‌دنبال راه‌های میان‌بر رسیدن به موفقیت می‌گردید و در جست‌وجوی روشی قطعی برای ثروتمندشدن هستید، کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت، برای این ۲ موضوع پاسخ‌های کارآمدی را به شما ارائه می‌دهد. وقتی ریچارد پل اوانز ۱۲ساله بود، حادثهٔ هولناکی در زندگی‌اش پیش آمد: پدر ریچارد که پیمانکار ساختمان بود، یک روز از بلندی افتاد و سلامتی و کارایی هر ۲ پای خود را از دست داد. حالا خانوادهٔ ریچارد با ۸ فرزند و بدون هیچ بیمه و درآمدی، با گذشت هر ثانیه بیشتر و بیشتر در باتلاق فقر و فلاکت فرو می‌رفت. در همین دوران سخت بود که اوانزِ جوان با یک میلیونر مهربان آشنا شد که ۵ راز ثروت را به او آموخت. ریچارد پل اوانز این درس‌ها را نه‌فقط به‌خاطر کسب ثروت و موفقیت، بلکه به‌منظوری والاتر و با هدفی متعالی‌تر ارزشمند می‌داند؛ به دست‌آوردن آزادی و رفاه در دنیایی که بحران‌های مالی در همه‌جای آن وجود دارد.

شنیدن کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه پیرامون پول و انباشتن ثروت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ۵ درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

«از کل پنج درس کتاب حاضر درس چهارم بیشترین تأثیر را بر موفقیت‌های مالی من گذاشته است. اما برنده‌ی حواشی شوید یعنی چه؟ خیلی ساده یعنی ثروتمند برای افزایش پس‌اندارهای خود، راه‌های بیشتری پیدا می‌کند. پاول پتی که زمانی مجله‌ی فورچون او را پولدارترین مرد جهان شناخته بود، این موضوع را ذهنیت میلیونر نامید. ذهنیت میلیونر مراقب هزینه‌هاست و سعی می‌کند از میزان آن بکاهد. او تلاش می‌کند بر میزان تولید و فروش و لاجرم سود بیفزاید. گتی به‌طور مشخص درباره‌ی تجارت حرف می‌زد. اما صحبتش در همه‌ی زمینه‌های مالی صدق می‌کند. دو راه برای برنده‌ی حاشیه‌ها بودن وجود دارد: اول اضافه کردن بر درآمد و دوم پس‌انداز بیشتر. توصیه‌ی من این است که هر دو کار را بکنید.

برنده‌ی حواشی شدن از طریق درآمد بیشتر: زمانی دوستی داشتم که عادت غریبی برای کسب درآمد داشت. او حتی وقتی راه می‌رفت یا سوار دوچرخه می‌شد، روی زمین را نگاه می‌کرد. جالب اینجاست که هر روز چیزی پیدا می‌کرد. در حالی که با هم قدم می‌زدیم ناگهان می‌ایستاد، خم می‌شد و از روی زمین یک سکه یا اسکناس برمی‌داشت.»

نظرات کاربران

khalili_313
۱۴۰۲/۰۳/۲۴

کاربردی و آموزشی نیست و با اقتصاد ما چندان سازگاری نداره مثلا پس انداز رو راهی برای ثروت مند شدن معرفی میکنه و از اون ور هم میگه تو ماشین پولتو نخوابون چون از ارزش میفته در اقتصاد ما پول

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان