دانلود کتاب صوتی ماجراهای تام سایر با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجراهای تام سایر اثر مارک تواین

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجراهای تام سایر

نویسنده:مارک تواین
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماجراهای تام سایر

کتاب صوتی ماجراهای تام سایر نوشتهٔ مارک تواین و ترجمهٔ ابوالحسن تهامی است. مهبد قناعت پیشه گویندگی این رمان صوتی آمریکایی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ماجراهای تام سایر

کتاب صوتی ماجراهای تام سایر (The Adventures of Tom Sawyer) که نخستین‌بار در سال ۱۸۷۶ میلادی منتشر شد، شما را با پسرکی یتیم و بازیگوش به نام «تام سایر» آشنا و همراه می‌کند. تام از مدرسه و کار نفرت دارد و در حسرت زندگی پسر ولگرد و هم‌سن‌وسالش «هاکلبری‌فین» است. تام و دوست جدیدش، «هاک» تصمیم دارند دزد دریایی شوند. آن‌ها به‌شکلی تصادفی به رازهایی وحشتناک پی می‌برند و درگیر اتفاقات تازه‌ای می‌شوند. این داستان صوتی از زاویهٔ دید تام که در شهر کوچک سن‌پترزبورگ و پیش از جنگ داخلی آمریکا زندگی‌می‌کند، روایت می‌شود؛ به‌وسیلهٔ یک راوی سوم‌شخص. این نوجوان، پسربچهٔ بازیگوشی است که اشتیاق پایان‌ناپذیری برای ماجراجویی دارد و همیشه دردسر درست می‌کند. تام «بکی تاچر» را دوست دارد. بکی تاچر تازه به روستای آن‌ها آمده است که با مهربانی تام روبه‌رو می‌شود، اما به‌خاطر رفتار نامناسب تام با او قهر می‌کند. ماجراجویی‌های خیالی و واقعی آن‌ها ناگهان به‌شکل عجیبی درمی‌آید. یک شب که آن‌ها در گورستان هستند، اتفاق عجیبی میفتد که آن‌ها نباید می‌دیدند. از آن لحظه احساس وحشت کردند و قسم خوردند که ماجرا را به کسی نگویند.

شنیدن کتاب صوتی ماجراهای تام سایر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی قرن ۱۹ آمریکا و قالب رمان و به‌ویژه به نوجوان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک تواین

سمیوئل لنگهورن کلمنز، متخلص به مارک تواین در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در مرز ایالت میزوری آمریکا در روستای فلوریدا به دنیا آمد. او نویسنده و طنزپردازی آمریکایی بود. او شهرت خود را مدیون رمان «ماجراهای هاکلبری فین»، «شاهزاده و گدا» و «ماجراهای تام سایر» است. او با فکاهی‌های خود، فرهنگ در حال مدرن‌شدنِ آمریکای قرن نوزدهم را نقد می‌کند. آثار مارک تواین عبارتند از:

رمان: ماجراهای تام سایر، شاهزاده و گدا، ماجراهای هاکلبری فین، زندگی بر روی می‌سی‌سی‌پی، یک یانکی اهل کنتیکت در دربار شاه آرتور، سال‌های طلایی: داستانی از زندگی در قرن معاصر، تراژدی ویلسون کله‌پوک، تام سایر در خارج، خاطرات شخصی ژاندارک، داستان یک اسب، بیگانه‌ای در دهکده.

داستان کوتاه: جست‌وخیز قورباغهٔ ولایت کالاوراس، یک قتل، یک راز، یک ازدواج، به‌دنبال خط استوا، مردی که هایدلبرگ را تباه کرد، بشر چیست، بریده‌هایی از دفترچهٔ خاطرات آدم، خاطرات حوا، داستان یک سگ، فیل سفید گمشده.

بخشی از کتاب صوتی ماجراهای تام سایر

«تام سایر در صبح روز دوشنبه، اولین روز هفته، ذلیل و بدبخت بود. در روزهای دوشنبه او همیشه آن‌طور بود. چون‌که با روز دوشنبه، هفته‌ی زجرآور و دیرگذر دیگری در مدرسه شروع می‌شود. تام معمولاً آن روز را با این آرزو شروع می‌کرد که ای‌کاش تعطیلی آخر هفته وجود نداشته باشد. چون‌که رفتن دوباره به اسارت و تحمل غل‌وزنجیر را نفرت‌انگیزتر می‌کند. تام همان‌طور درازکش به فکر رفت. دفعتاً به نظرش رسید که چه خوب بود مریض می‌شد. چون می‌توانست خانه بماند و مدرسه نرود. خب... امکان نیم‌بندی وجود داشت.

شروع کرد به وارسی یک‌یک اعضا و جوارحش. هیچ دردی پیدا نشد. بازرسی را از سر گرفت. این‌بار نشانه‌هایی از ورم معده در خود دید و سعی کرد آن‌ها را تشویق کند که زیاد شوند و امید زیادی هم به آن بست. اما نشانه‌ها خیلی زود ضعیف شد و یک‌سره از بین رفت. بیشتر به بحر اندیشه فرو رفت. ناگهان چیزی کشف کرد. یکی از دندان‌های پیشین بالایش لق بود. عجب بخت خوبی! به قول خودش می‌خواست پیش‌درآمد را بیاید و آه‌وناله را شروع کند که به فکرش رسید اگر با چنان استدلالی به محکمه برود، خاله دندانش را می‌کند و با آن کار دردش می‌اندازد. در نتیجه به نظرش رسید که فعلاً دندان را به‌عنوان ذخیره نگاه دارد و بیشتر جست‌وجو کند.»

معرفی نویسنده
عکس مارک تواین
مارک تواین
آمریکایی | تولد ۱۸۳۵ - درگذشت ۱۹۱۰

ساموئل لنگهورن کلمنس یا در واقع همان مارک تواین معروف، یکی از مشهورترین نویسندگان اخلاق‌گرای آمریکایی است. داستان‌ها و رمان‌های او به دلیل داشتن جزئیات جذاب، طنز گیرا و شخصیت‌های به‌یادماندنی، در سراسر جهان فراگیر شده‌اند. آثار تواین طی سال‌ها تبدیل به برخی از تاثیرگذارترین آثار تاریخ ادبیات کلاسیک آمریکا شده‌اند.

نظرات کاربران

کاربر 4073888
۱۴۰۲/۱۱/۲۵

صدای تام و هاک رو نپسندیدم اگه راوی داستان بجای همه شخصیت ها صحبت می کرد خیلی بهتر بود.

زمان

۱۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان