دانلود کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (خلاصه) با صدای آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (خلاصه) اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (خلاصه)

معرفی کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (خلاصه)

کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (خلاصه) نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ مهدیه شعبانی فقفوری است. آرمان سلطان زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (خلاصه)

کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (خلاصه) به‌صورت دقیق و علمی به بررسی و بیان قوانین مؤثر در افزایش و تثبیت مزیت اجتماعی قدرت در بسترها و شرایط مختلف پرداخته است. این اثر در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. در سال ۱۹۹۸ و زمانی که رابرت گرین در یک مدرسهٔ رسانه‌ای و هنری به‌عنوان نویسنده کار می‌کرد، با فردی با نام «الفرز» آشنا شد که شغلش مرتبط با بسته‌بندی و ارائهٔ کتاب بود. رابرت گرین باتوجه‌به علاقه و درخواست این فرد، ایده‌های خود درمورد قدرت را در یک کتاب با نام «درمان» نوشت و به این دوست تازه‌آشنا داد. این نوشته بعدها به پیشنهاد همان فرد و پس از بازنویسی، تبدیل به کتاب حاضر شد. رابرت گرین همواره از این اتفاق به‌عنوان مهم‌ترین نقطهٔ عطف زندگی‌اش یاد کرده است. این کتاب صوتی، قوانین موفقیت در کسب و افزایش قدرت را با دیدگاهی کاملاً متفاوت و نگاهی به‌شدت واقع‌گرایانه مطرح کرده و گفته شده است که با بسیاری از کتاب‌های دستهٔ موفقیت، از نظر اصول و کارکرد تفاوت دارد.

کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت، حاوی ۴۸ بخش است. در هر بخش برای کسب قدرت بیشتر، یک توصیه ارائه شده و با تطبیق آن قانون در زندگی افراد مطرح تاریخ از جمله ماکیاولی، کسینجر، ملکه الیزابت و ناپلئون به تشریح میزان اهمیت آن پرداخته شده است. شنوندهٔ کتاب در بخش‌های مختلف این اثر با گزاره‌هایی روبه‌رو می‌شود که حتی گاه به چهارچوب‌های اخلاقی ذهنش به‌صورت مستقیم حمله می‌برد، اما منصفانه و دقیق که نگاه کند می‌بیند که در دنیای انسان‌ها رازهای اصلی کسب قدرت همین‌ها است و اگر بخواهد در بازی قدرت سهم بیشتری داشته باشد، لازم است قوانین آن را بداند و فرا بگیرد تا بیشتر از قصدها و نوع حرکات دیگران به‌عنوان رقیب سر در آورد. گفته شده است که ارائهٔ قوانین بازی قدرت با دقت بالا و بدون هیچ سانسوری، اصلی‌ترین راز موفقیت این کتاب است. این موضوع اگرچه باعث تاختن بسیاری از منتقدان به این کتاب شده است، کسی نمی‌تواند منکر کاربرد مفید آن در زندگی مردم شود؛ چراکه این کتاب زمینه‌ای بسیار مناسب برای عموم مردم فراهم کرده تا کمی شفاف‌تر درمورد قدرت و تکنیک‌های افراد قدرتمند در طول تاریخ فکر کنند و توانایی تحلیل دقیق‌تری در این زمینه داشته باشند و باتوجه‌به شرایط خود، از این قوانین برای رشد قدرت خود استفاده کنند.

شنیدن کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (خلاصه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین (Robert Greene) یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در ۱۴ می‌ ۱۹۵۹ به دنیا آمد. او کتاب‌هایی مثل «۴۸ قانون قدرت»، «۳۳ استراتژی جنگ» و «پنجاهمین قانون» را نوشته است. او در دنیای تجارت نیز طرفداران بسیاری دارد و همواره به‌عنوان نویسنده‌ای از او یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارانش گسترده و متنوع است؛ همچنین کارهای گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک‌تایمز، USA Today، CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس‌آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون پست، هفتهٔ تجارت و... دیده شده است. کتاب‌های «قوانین روزانه»، «قوانین مبارزه» و «قوانین نفوذ» نیز از آثار مکتوب این نویسنده هستند.

بخشی از کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (خلاصه)

«هیچ‌وقت با افرادی که نقایص و کمبودهای مشترکی با شما دارند، همنشین نشوید. ممکن است این افراد، هر آنچه را که موجبِ عقب‌ ماندنِ شما می‌شود، تقویت کنند. تنها افراد مثبت را برای هم‌نشینی انتخاب کنید. این را یکی از قوانینِ زندگیِ خود قرار دهید تا بیش از هر درمانِ دیگری در دنیا از آن سود ببرید.

تجربه‌ی موثق: افراد خوشبخت و خوش‌شانس را شناسایی کنید و با آن‌ها معاشرت نمایید و افراد نامیمون و بدبخت را نیز تشخیص دهید تا بتوانید از آن‌ها دوری گزینید. بدبختی و بدشناسی معمولاً از حماقتِ انسان‌ها نشأت می‌گیرد و هیچ مرضی از آن مسری‌تر نیست. هیچ‌وقت دروازه‌ی قلب خود را به‌سوی حتی ذره‌ای از بدبختی و بدشانسی باز نکنید چون اگر این کار را انجام دهید، بدبختی و بدشانسی‌های بیشتری به‌ دنبالِ آن خواهد آمد. به خاطر بدبختیِ دیگری نمیرید.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

Javid Rad
۱۴۰۲/۰۹/۰۷

عالی بود با تشکر از آقای سلطان زاده عزیز

کاربر 820588
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

سلام کتاب خیلی کتاب ارزشمندیه لطف کنید کتاب رو کامل بخونید این خلاصه است اصلا چیزی ازش نمی فهمید

کاربر 7571407
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

عالی

کاربر 7814036
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

عالیه

hossein mohamadi
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

ذهن خواننده را به سمت افکار منفی و پلید سوق میده

کاربر 7375815
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

خلاصه و عالی

najafsheikhi
۱۴۰۲/۱۲/۰۷

مفاهیم کتاب بسیار کاربردی و دقیق است،ضمن اینکه صدای بسیار عالی و گوش نواز جناب سلطان زاده به آن ارزشی دوچندان میدهد. این کتاب را توصیه میکنم.👌🏻

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۳۰%
تومان