دانلود کتاب صوتی ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می دهند با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می دهند اثر نایجل کامبرلند

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می دهند

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می دهند

کتاب صوتی ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می دهند نوشتهٔ نایجل کامبرلند و ترجمهٔ احمد روستا و با صدای سلمان ظاهری است و آوانامه آن را منتشر کرده است. تمرین‌های کوچک برای زندگی موفق در این کتاب آمده است.

درباره کتاب صوتی ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می دهند

موفقیت برای شما چه معنایی دارد؟ دوست دارید در زندگی به چه نوع موفقیتی دست پیدا کنید؟

موفقیت یعنی به‌دست آوردن تعداد هرچه‌بیشتری از اهداف، آرزوها و آرمان‌های ممکن.

کتاب صوتی ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می دهند سرشار از ایده‌هایی برای یک زندگی خوب و هوشمندانه است که به دقت انتخاب شده‌اند تا به شما کمک کنند به هر نوعی از موفقیت که تصورش را می‌کنید برسید.

هر فصل کتاب ایده جدیدی را پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌‌کند تا ذهنیت و عادت‌های بهینه‌ای را که به منظور موفقیت در کار و زندگی به آن نیاز دارید، یادبگیرید. مثلا ایده‌هایی برای کنارگذاشتن استرس، قانع بودن، اعتماد به خود، کنارآِمدن با گذشته و خیلی چیزهای دیگر که باید آنها را یادبگیرید تا شما را بع عنوان یک انسان موفق بشناسند.

شنیدن کتاب صوتی ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی علاقه‌مندان به مباحث حوزه موفقیت را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم.

درباره نایجل کامبرلند

نایجل کامبرلند یکی از بنیان‌گذاران شرکت شراکتی راه ابریشم است که از پیشگامان جهانی در ارائهٔ دوره‌های مربی‌گری اجرایی و راهکارهای آموزش رهبری به سازمان‌های پیشتاز جهان است. او در شهرهای گوناگونی از هنگ‌کنگ گرفته تا بوداپست، سانتیاگو، شانگهای و دوبی زندگی و کار کرده است و این تنوع، گنجینه‌ای از تجربه‌ها و درس‌ها را برای وی به ارمغان آورده تا کلید رسیدن به موفقیت را بیابد.

پیش‌تر، نایجل، مدیر مالی چندملیتی در شرکت کاتس (سهامی عام) بود و همچنین با برخی از شرکت‌های پیشرو جهانی در زمینهٔ استخدام، ازجمله آدِکو، همکاری داشت. به‌علاوه، او از مؤسسین شرکت استخدامی در هنگ‌کنگ و چین بود که جوایز متعددی را دریافت کرد و بعد نایجل آن را به شرکت هِیز (سهامی عام) فروخت. نایجل که دانش‌آموختهٔ دانشگاه کمبریج بریتانیاست، یکی از شایسته‌ترین مربیان اجرایی و از حرفه‌ای‌ترین آموزش‌دهندگان رهبری است. او نویسندهٔ تعداد زیادی از کتاب‌های مدیریتی و رهبری است که از میان آن‌ها می‌توان به: رمزهای موفقیت در کار، ۵۰ تکنیک برتری یافتن (هادر و استاتون، ۲۰۱۴) و استخدام استعداد در یک هفته (جان مورای لرنینگ۱۲، ۲۰۱۶) و رهبری تیم در یک هفته (جان مورای لرنینگ، ۲۰۱۶) اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می دهند

«امروز چه چیزی یاد گرفتید؟

در پایان هرروز از خود بپرسید: «امروز چه چیزی یاد گرفتم؟ از این آموخته چطور در راه کسب موفقیت استفاده کنم؟» گاهی جواب به این پرسش‌ها بسیار بدیهی است، اما گاهی اوقات واقعاً جوابی برای این پرسش‌ها ندارید. اگر هرروز این پرسش‌ها را از خود بپرسید، کم‌کم بینش و درک جدیدی به دست می‌آورید. بهتر این است که جواب‌های خود را روزانه مکتوب کنید.

مسلماً روزهایی وجود دارند که همه‌چیز طبق برنامه‌ریزی پیش نمی‌رود. زمان اضافه‌ای در نظر بگیرید تا کشف کنید از اتفاقات و لحظات آن روزهای خاص چه درسی می‌توانید بگیرید.

چه مباحثی وجود دارند که برای یادگیری آن‌ها به محیط تخصصی نیاز دارید؟

چه آموزش‌ها یا دوره‌های تخصصی به شما کمک می‌کند که به اهدافتان نزدیک‌تر شوید؟ آیا مثلاً مدرک حسابداری یا طراحی داخلی می‌تواند در مسیر شغلی شما مفید باشد؟ آیا کسب مدرک تدریس یا آموزش می‌تواند در دستیابی به رؤیاهایتان کمک کند؟ آیا عاشق آشپزی هستید، درحالی‌که تابه‌حال هیچ دورهٔ تخصصی ندیده‌اید؟ آیا فکر می‌کنید برای داشتن سفر مهیج‌تر به پروانس فرانسه در تعطیلات پیش‌رو، باید کلاس زبان فرانسه بگذرانید؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۶۹۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۶۹۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۲,۰۰۰
۵۷,۴۰۰
۳۰%
تومان