دانلود کتاب صوتی زرباران با صدای میلاد میرزائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زرباران اثر دونالد بارتلمی

دانلود و خرید کتاب صوتی زرباران

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زرباران

دونالد بارتلمی نویسنده‌ی کتاب صوتی زرباران، مجموعه‌ی 9 داستان کوتاه پست مدرن را در این کتاب گردآورده است. او در این داستان‌ها موضوعات مختلف جامعه‌ی خود را بازگو می‌کند و اثرات آن مسائل را بر فرد یا بخش گسترده‌تر جامعه نمودار می‌کند.

خلاصه‌ی کتاب صوتی زرباران

این کتاب مجموعه‌ی نه داستان کوتاه است. زرباران عنوان اولین داستان است که به روایت زندگی پترسون می‌پردازد. در داستان ظهور کاپیتالیسم نویسنده با نگاهی منتقدانه به مسئله‌ی روشن‌فکر بودن می‌پردازد و کاپیتالیسم را به چالش می‌کشد. داستان سوم سلطان جاز نام دارد که در آن با تأکید بر توانایی‌‌های هر انسان، به این موضوع پرداخته می‌شود که انسان همواره در رقابت است و هیچ‌گاه نمی‌تواند بهترین باشد. در دومیه با فردی به همین نام آشنا می‌شویم که چالش‌های ذهن پیچیده‌ی او ما را با شکل دیگری از تفکر آشنا می‌کند. تهدید کولبی روایتی از بی‌تفاوتی آشکار افراد یک جامعه نسبت به یکدیگر و گسیخت اجتماعی ارائه می‌کند. خانم مندایبل و من یک روایت عاشقانه در نوشتاری پست مدرن است که در آن پسری نوجوان هم‌زمان به دو فرد با جایگاه‌های متفاوت علاقه مند می‌شود. در داستان رابرت کندی از غرق شدن نجات یافت با شخصیت‌های متفاوت رابرت کندی مواجه می‌شویم. داستان خنگ اعلام مقابله‌ای است با جایزه‌های ادبی، در حالی‌که نویسنده درباره‌ی رویای نویسنده شدن خود می‌نویسد. و در عزیمت، دونالد بارتلمی مسئله‌ی جنگ را مطرح می‌کند و تأثیرات مخرب آن را بر زندگی هموطنان خویش مشخص می‌کند.

این مجموعه‌ی داستان را احسان لامع به فارسی ترجمه کرده و نشر آوانامه کتاب صوتی آن را با صدای میلاد میرزایی ارائه کرده است.

درباره‌ی دونالد بارتلمی

بارتلمی به عنوان پدر داستان‌‌های پسانوگرا شناخته می‌شود. او در دانشگاه هوستون در رشته‌ی روزنامه نگاری تحصیل کرد و بعد از آن در جنگ با کره به عنوان خبرنگار نیروی ارتش به جنگ اعزام شد. دونالد بارتلمی در زمینه کتاب‌های علمی تخیلی هم دستی بر قلم داشته است اما بیشتر او را با داستان‌های پست مدرن می‌شناسیم. روزهای بزرگ، شبانه به شهرهای خیلی دور و زندگی شهری از دیگر آثار او هستند.

فهرست کتاب صوتی زرباران

  • زرباران
  • ظهور کاپیتالیسم
  • سلطان جاز
  • دومیه
  • تهدید کولبی
  • خانم مندایبل و من
  • رابرت کندی از غرق شدن نجات یافت
  • خنگ
  • عزیمت

نظرات کاربران

Tiva
۱۴۰۲/۰۵/۰۴

حتا یک کدوم از داستانهاش از نظر من جذابیت نداشت.

زمان

۳ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان