دانلود کتاب صوتی مدیریت بازار با صدای محسن خدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت بازار اثر پاتریک فورسیت

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت بازار

گوینده:محسن خدری
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۴.۱از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مدیریت بازار

کتاب صوتی مدیریت بازار، اثر پاتریک فورسیت و ترجمه‌ی سمیرا صادق‌ابدلی راهنمای قیمت‌گذاری و تدوین استراتژی فروش است. این اثر را با صدای محسن خدری می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی مدیریت بازار؛ راهنمای قیمت‌گذاری و تدوین استراتژی فروش

کتاب صوتی مدیریت بازار شامل چهار بخش و دوازده فصل در حوزه‌ی بازاریابی، فرآیند آن، استراتژی و طراحی بازاریابی و ارتباطات در آن است. هدف اصلی این کتاب، شرح بازاریابی برای افراد غیربازاریاب است که به ارتباط و عملکرد بهتر مشاغل و فعالیت‌های دیگر با هم کمک می‌کند. پاتریک فورسیت در این اثر به مخاطبانش کمک می‌کند تا بازار را بشناسند. با حرفه‌ی بازاریابی آشنا شوند و عناصر تشکیل‌دهنده‌ی آن را شناسایی کنند و به واسطه‌ی برقراری یک همکاری بین این عناصر نوعی انسجام کلی بین آن‌ها برقرار کنند. 

کتاب صوتی مدیریت بازار؛ راهنمای قیمت‌گذاری و تدوین استراتژی فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی مدیریت بازار برای تمام مدیران فروشگاه‌ها، مدیران بازاریابی و به طور کلی هرکسی است که در زمینه‌ی خرید و فروش کالا فعالیت دارد. 

درباره‌ی پاتریک فورسیت

پاتریک فورسیت مشاور و متخصص در زمینه‌ی بازاریابی، فروش، ارتباطات و مدیریت است. او نویسنده‌ی بیش از پنجاه کتاب‌ موفق در همین حوزه و کسب‌وکارهای موفق می‌باشد که بسیاری از آن‌ها در ایالات متحده و انگلستان منتشر شده است و تاکنون به ۲۳ زبان دنیا ترجمه شده است. او دوره‌های تخصصی بسیاری را در شرکت‌ها برگزار کرده است و هم‌اکنون به آموزش‌های فردی و برگزاری کنفرانس و سخنرانی‌های تخصصی می‌پردازد.

افزایش فروش
تیم چطور
مدیریت فروش: تشریح فعالیت‌های کلیدی سرپرست تیم فروش
برایان تریسی
بازاریابی دهان به دهان
اندی سرنویتز
مدیریت ریسک به زبان ساده
ورنر گلاسنر
بازآفرینی مدل کسب و کار
مارک جانسون
استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده
احمد روستا
بازاریابی اینترنتی به زبان آدمیزاد
جان آرنولد
برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو
محمدحسین بیرامی
چگونه در شغل و تجارت خود جهش ایجاد کنید
برایان تریسی
تفکر استراتژیک: الزامی برای کسب و کار امروز
آیرین ام. دوهیم
بازاریابی: راهکارهایی برای شناخت نیازهای مشتریان و افزایش فروش
برایان تریسی
DNA تجربه مشتری (CEM) چطور احساسات و عواطف مشتری، محرک ایجاد ارزش برای یک سازمان می شوند؟
کالین شاو Colin Shaw
قوانین نانوشته تجارت
دبلیو جی کینگ
هنر کارآفرینی
راجر کارترایت
قیمت‌گذاری به زبان ساده
محمد بلوریان تهرانی
رهبری: مدیران نوآور و تحول‌ساز این‌گونه عمل می‌کنند
برایان تریسی
محصول خوب، محصول بد: عوامل بنیادین در دستیابی به کیفیت بی‌نظیر
جیمز .ال آدامز
این است بازاریابی
ست گودین

نظرات کاربران

rasoul mdyari
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

به نظر من کتاب خوبی نیست گویندگی ضعیفی دارد و خیلی جذاب نیست همچنین فقط عناوین و سر فصل های مدیریت بازار را توضیح و معرفی میکند.

زمان

۹ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۶,۰۰۰
تومان