دانلود کتاب صوتی الگوبرداری و موفقیت با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الگوبرداری و موفقیت اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی الگوبرداری و موفقیت

معرفی کتاب صوتی الگوبرداری و موفقیت

الگوبرداری و موفقیت اثری از برایان تریسی نویسنده پرکار و سرشناس حوزه موفقیت و کسب‌وکار است.

صحبت کردن درباره افراد موفق و شنیدن زندگی‌نامه و رازهای موجود در زندگی آن‌ها همیشه جذابیت خاص خود را دارد. تک‌تک این صحبت‌ها می‌تواند تبدیل به نکته‌ یا رازی شگفت‌آور و کلیدی به سوی موفقیت و خوشبختی ما باشد. رسیدن به درک عمیقی از زندگی و قرار گرفتن در مسیر جاودانگی تمام هدفی است که بزرگانی مانند برایان تریسی سعی در رقم زدن آن برای ما داشته‌اند. 

هر کس به مقدار فهم خود این جملات را درک کرده و با همان مقدار می‌تواند کوه‌ها را جابجا نماید. خیلی‌ها معتقدند اگر قبلاً حتی یک انسان در دنیا موفق به انجام کاری شده باشد، حتماً بقیه هم می‌توانند راه او را طی کنند.

 برایان تریسی خود بارها و بارها تأکید داشته است که در زندگی شخصی خود برای رسیدن به موفقیت از افراد موفق الگوبرداری نموده است. حالا خود او نیز به یکی از الگوهای ما برای رسیدن به موفقیت تبدیل شده است. واقعیت این است که موفقیت و تأثیرپذیری از دیگران نیاز به پشتکار و بینش درونی قوی و بالایی دارد. چه بسا افرادی بدون کمترین استعداد و تنها با تکیه بر پشتکار و تکرار یک روش به موفقیت‌های بسیار زیادی رسیده و افرای هم با هزاران استعداد به هیچ کجا نرسیده‌اند. برایان تریسی با تدارک بیش از صدها سمینار آموزشی موفقیت تاکنون به بیش از میلیون ها نفر تنها از همین راه تجربیات خود را انتقال داده و باعث تحول زندگی بسیاری از آن‌ها شده است. اما موضوع اصلی اینجاست که این افراد خود خواسته‌اند که موفق شوند و جملات انگیزشی برایان تریسی و راهکارهای وی تنها چراغی در این راه سخت برای آن‌ها بوده است.

 شنیدن کتاب الگوبرداری و موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به دنیای کتاب های موفقیت را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۵۰۰۴۱۳۴
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

این کتاب خلاصه ای از مقدمه ی کتاب اصلی است و کامل نیست و بیشتر جنبه ی تبلیغ کتاب اصلی را دارد و فرمول های موفقیتی که قرار است معرفی کند عنوان نمی شوند.

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان