دانلود کتاب صوتی تقویت هشیاری عاطفی در کودکان با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقویت هشیاری عاطفی در کودکان اثر شهره روحی

دانلود و خرید کتاب صوتی تقویت هشیاری عاطفی در کودکان

معرفی کتاب صوتی تقویت هشیاری عاطفی در کودکان

کتاب صوتی تقویت هشیاری عاطفی در کودکان، به گرداوری و ترجمه حمیدرضا بلوچی کتاب راهنما برای والدین به همراه فعالیت‌ها و تمرین‌های کاربردی برای کودکان و نوجوانان است.

 هوش عاطفی یا هوش هیجانی در واقع نوعی هوشیاری است که به کلی با هوش علمی متفاوت است ولی به همان اندازه و حتی بیشتر اهمیت دارد. این هوش در همه عرصه‌های زندگی ما نقش حیاتی دارد. این هوش به طور کلی عبارتست از آگاهی و شناخت احساسات و عواطف خود و دیگران، تنظیم احساسات و ابراز صحیح آنها توانایی همدلی با دیگران و مهارت‌های برقراری روابط اجتماعی.

امروزه آمارها نشان می‌دهد که مشکلات عاطفی کودکان در حال افزایش است. آنها منزوی‌تر، افسرده‌تر، ترسوتر، عصبی‌تر ونگران‌تر شده‌اند و بیش از گذشته تابع امیال آنی خود هستند و والدین امروزی هم نسبت به این تغییرات چنان که باید توجهی ندارند.  

 این کتاب که براساس مقالاتی از دکتر لورا مارکهایم نوشته شده است در صدد است که روش‌های تقویت هوشیاری عاطفی کودکان را به والدین بیاموزد تا بتوانند با همکاری یکدیگر هوش هیجانی و مهارت‌های عاطفی فرزندانشان را تقویت کنند. برای گردآوری مطالب این کتاب از سایت‌های معتبر روان‌شناسی و منابع و مقالات متعدد استفاده شده است.

 شنیدن کتاب تقویت هشیاری عاطفی در کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مخاطب این کتاب والدین امروزی و مربیان کودکان هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۴۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۴۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان