دانلود کتاب صوتی مردی در تبعید ابدی با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردی در تبعید ابدی اثر نادر ابراهیمی

دانلود و خرید کتاب صوتی مردی در تبعید ابدی

گوینده:کاوه یانقی
امتیاز:
۴.۴از ۶۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مردی در تبعید ابدی

کتاب صوتی مردی در تبعید ابدی داستانی نوشته نادر ابراهیمی و بر اساس داستان زندگی محمد صدر شیرازی - ملاصدرای شیرازی (صدر المتألهین) است که با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی مردی در تبعید ابدی

صدرالدین محمد بن ابراهیم قوام شیرازی معروف به ملاصدرا و صدرالمتألهین از فیلسوفان سده یازدهم هجری قمری و بنیان‌گذار حکمت متعالیه است. او را یکی از فیلسوفانی می‌دانند که آثارش تلفیقی از هزاران سال اندیشه اسلامی است. خیابانی در شیراز (زادگاه او) و خیابانی در تهران به نام ملاصدرا است. علاوه بر این در تقویم رسمی ایران، اول خرداد سالروز بزرگداشت ملاصدرا است.

نادر ابراهیمی در کتاب مردی در تبعید ابدی زندگی ملاصدرا را از دو جنبه بررسی کرده است و در قالب داستانی شنیدنی و جذاب با جزئیات بسیار پرداخته است. او هم به زندگی شخصی او نگاهی می‌اندازد و هم روند شکل‌گیری تفکرات فلسفی را در وجود او دنبال می‌کند. رمان از زمان تبعید ملاصدرا توسط شاه عباس آغاز می‌شود و ما او را میانه راه می‌بینیم در حال مکالمه با همسرش است که از خستگی و بیماری دختر تازه متولد شده‌اش شکایت دارد.

مردی در تبعید ابدی در کنار زندگی ملاصدرا، اطلاعاتی هم از زندگی سه فیلسوف نامدار معاصر ملاصدرا یعنی میرداماد، میرفندرسکی و شیخ‌بهاءالدین عاملی (قاضی‌القضات) به مخاطبان می‌دهد.

کتاب صوتی مردی در تبعید ابدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مردی در تبعید ابدی برای تمام کسانی است که به مطالعه رمان‌های مذهبی، آثار زندگینامه و سرگذشت افراد بزرگ و موفق علاقه دارند.

درباره نادر ابراهیمی

نادر ابراهیمی در ۱۴ فروردین سال ۱۳۱۵ در تهران به‌دنیا آمد. پدرش عطاءالملک ابراهیمی از نوادگان ابراهیم خان ظهیرالدوله، حاکم نامدار کرمان در عصر قاجار بود، که رضاشاه پهلوی او را، ضمن خلع درجه از کرمان به مشکین شهر تبعید کرد. هنوز قلمستانی به نام او در حومه مشکین شهر وجود دارد (قلمستان عطا) و بستگان او در استان کرمان از احترام برخوردارند.

او تحصیلات مقدماتی خود را در زادگاهش یعنی شهر تهران گذراند و پس از گرفتن دیپلم ادبی از دبیرستان دارالفنون، به دانشکده حقوق وارد شد. اما این دانشکده را پس از دو سال رها کرد و سپس در رشته زبان و ادبیات انگلیسی به درجه لیسانس رسید. پیوستن او به یک سازمان سیاسی باعث شد تا بارها دستگیر و زندانی شود.

نادر ابراهیمی در زندگی خود به کارهای بسیار زیادی پرداخته است که شرح مفصل آن را در کتاب ابوالمشاغل نوشته است. نادر ابراهیمی علاوه بر نوشتن رمان و داستان کوتاه در زمینه‌های فیلم‌سازی، ترانه‌سرایی، ترجمه، و روزنامه‌نگاری نیز فعالیت کرده‌است. ابراهیمی، همراه با بهرام بیضایی و ابراهیم گلستان، از اندک‌ سخنوران ایرانی به‌شمار می‌رود که هم در سینما و هم در ادبیات کار کرده و شناخته شده است. وی همچنین در زمینه ادبیات کودک و بازسازی افسانه‌های قدیمی هم دستی بر آتش داشت و بسیاری از کارهای او، جوایز مختلف جهانی را برنده شده‌اند.

ابراهیمی در زمینه ادبیات کودکان، جایزه نخست براتیسلاوا، جایزه نخست تعلیم و تربیت یونسکو، جایزه کتاب برگزیده سال ایران و چندین جایزه دیگر را هم دریافت کرده ‌است.

از میان کتاب‌های او می‌توان به رمان هفت جلدی آتش بدون دود، (که سریالش را هم ساخت و در تلویزیون نمایش داد)، یک عاشقانه آرام، بار دیگر شهری که دوستش می‌داشتم و چهل نامه کوتاه به همسرم اشاره کرد. نادر ابراهیمی در ۱۶ خرداد ۱۳۸۷، در تهران دار فانی را وداع گفت.

معرفی نویسنده
عکس نادر ابراهیمی
نادر ابراهیمی
ایرانی | تولد ۱۳۱۵

نادر ابراهیمی در ۱۴ فروردین ۱۳۱۵ در تهران به دنیا آمد. او یک داستان‌نویس معاصر ایرانی است که علاوه‌بر نوشتن رمان و داستان کوتاه، در زمینهٔ فیلم‌سازی، ترانه‌سرایی، ترجمه و روزنامه‌نگاری نیز فعالیت کرده ‌است. او همراه با بهرام بیضایی و ابراهیم گلستان از هنرمندانی به حساب می‌آید که هم در سینما و هم در ادبیات کار کرده و شناخته شده است. نادر ابراهیمی که نویسندگی را از نوجوانی شروع کرده بود، در ۲۷سالگی اولین کتابش را در نشر روزبهان منتشر کرد. تا سال ۱۳۸۰ علاوه‌بر صدها مقالهٔ تحقیقی و نقد، بیش از ۱۰۰ کتاب از او چاپ و منتشر شد. در سال ۱۳۴۲ اولین کتاب خود را با نام «خانه‌ای برای شب» به چاپ رساند، اما سال ۱۳۴۲ آغاز تازه‌ای برای او در زمینهٔ فعالیت‌های سیاسی بود. هم‌زمان با تبعید روح‌الله خمینی، فعالیت‌های سیاسی علیه نظام پهلوی شدت گرفت و وجود یک رهبر سیاسی برای این اعتراضات شور و اشتیاق تازه‌ای به جریانات سیاسی در ایران داده بود؛ نادر ابراهیمی نیز در نوشتن بیانیه و اعلامیه‌هایی علیه نظام وقت دست داشت و بسیار از اعلامیه‌ها به قلم او منتشر شد. دو اثر از او به نام‌های «دشنام» و «آسمان در تسخیر کلاغ‌ها» حاوی دو داستان مشهور است که درون‌مایهٔ آن‌ها سیاسی و مبارزه با نظام پهلوی است. به‌گفتهٔ او این دو داستان پایهٔ ادبیاتی ضد سلطنتی با بیانی نمادین شد. ابراهیمی پس از موفقیت در آثار قبل، کتاب «مصابا و رؤیای گاجرات» را به چاپ رساند که در آن به‌نوعی مخالفتش را با به‌ظاهرْ روشنفکران بیان کرد. ابراهیمی در آن سال‌ها کتاب‌های متعددی از جمله «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم»، «افسانه‌های باران»، «مکان‌های عمومی»، «آرش در قلمرو تردید» و... را منتشر کرد.

فتح خون
سیدمرتضی آوینی
پس از بیست سال
داوود حیدری
ارتداد
وحید یامین‌پور
حاء سین نون
حامد فعال
نا
مریم برادران
مرد رویاها
سیدمهدی شجاعی
جانستان کابلستان
رضا امیرخانی
نامیرا
صادق کرمیار
متقین
سیدمهدی شجاعی
آتش بدون دود (جلد اول از مجموعه سه جلدی)
نادر ابراهیمی
آتش بدون دود (جلد دوم از مجموعه سه جلدی)
نادر ابراهیمی
کمی دیرتر
سید مهدی شجاعی
ماه به روایت آه
ابوالفضل زرویی نصرآباد
مقتل آب
سید صدرا میرئی
کشتی پهلو گرفته
سیدمهدی شجاعی
بر جاده های آبی سرخ
نادر ابراهیمی
گاه ناچیزیِ مرگ
محمدحسن علوان
حاج آخوند
سیدعطاالله مهاجرانی
کتاب آه
یاسین حجازی
تویی به جای همه
سیدمهدی شجاعی
کتابخانه نیمه شب
مت هیگ
مغازه خودکشی
ژان تولی
آبنبات هل دار
مهرداد صدقی
رویای نیمه‌شب
مظفر سالاری
آب‌نبات پسته‌ای
مهرداد صدقی
دختری که رهایش کردی
جوجو مویز
پنج قدم فاصله
ریچل لیپینکات
مغازه خودکشی
ژان تولی
ملت عشق (اجرای جدید)
الیف شافاک
بیمار خاموش
الکس مایکلیدیس
سرگذشت آب و آتش؛ مهرگان
بهار برادران
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
کیمیاگر
پائولو کوئیلو
مردی به نام اوه
فردریک بکمن
جزء از کل
استیو تولتز
سمفونی مردگان
عباس معروفی
آبنبات هل‌دار
مهرداد صدقی
هری پاتر و سنگ جادو
جی.کی. رولینگ
سایه باد
کارلوس روئیت ثافون
چایت را من شیرین می‌کنم
زهرا بلنددوست

نظرات کاربران

Salem Sholeh
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

با سلام ، کتابی جذاب بود که از شنیدن ان بسیار لذت بردم ، متاسفانه بنده ملاصدرا را بیش از نام خیابانی در تهران نمی شناختم و بسیار از شنیدن این کتاب با گویندگی شمرده و زیبای آقای یانقی لذت

- بیشتر
کاربر ۲۰۷۴۳۹۲
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

چرا نوین کتاب گویا اینقدر گران میزنه قیمت هارو؟چه خبره

maysam6900
۱۴۰۰/۰۳/۰۱

کتاب بینظیری که متاسفانه زیاد معرفی و توصیه نشده چقدر لذت بردم از خواندن این کتاب

hosseintpp
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

کتاب بسیار زیبا با متنی زیبا و خوانش زیبای آقای یانقی دوستانی که این کتاب را خوندن و دوست داشتن می تونن کتاب فرار از مدرسه را نیز بخونن که سرگذشت امام محمد غزالی را شرح داده .من که لذت

- بیشتر
Zahra
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

خیلی سپاسگزارم بابت نسخه ی صوتی. خواهش می کنم برای تمام آثار فاخر ایرانی و خارجی نسخه صوتی تهیه بفرمایید.

نرگس
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

کلا که کتابهای نادر ابراهیمی عالی هستن.این هم جزو اون دستس.مخصوصا که درباره‌ی ملاصدراست😍 خوانش هم خوب هست ممنون از شما

Amir
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

نوین کتاب گویا گرانفروش است، سزای گرانفروشی نخریدن است

م.دهقان
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

بی نظیر و فوق العاده زیبا و عمیق! ای کاش زندگی تمام شخصیت های بزرگ همینقدر زیبا به صورت کتاب در آمده باشند چون از هر درسی موثرتر است. به نظرم قلم و نحوه بیان نویسنده در جذابیت و زیبایی کتاب

- بیشتر
m .Esmaili
۱۴۰۰/۱۰/۰۴

موسیقی رو متن صدای بلند تر از گوینده داره و این ادم رو اذیت می کنه

احسان
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

واقعا عالی بود. هم متن کتاب و هم گویندگی .

زمان

۹ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۰۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۰۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۸,۳۰۰
۳۰%
تومان