دانلود کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟

کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های سفر یا صرفه جویی مالی در سفر در نگاه اول شاید به معنی کم کردن یا محدود کردن لذت‌های سفر باشد. اما در واقع اگر بدانید به خصوص در سفرهای خارج از کشور تا چه اندازه بی‌دلیل و بدون برنامه ریزی پول هدر می‌دهید، برای مدیریت صحیح آن بیشتر برنامه‌ریزی خواهید کرد. در این مقاله ۱۰ مورد از روش‌های کاهش هزینه‌های سفر را با یکدیگر مرور می کنیم.

زمانی را در نظر بگیرید که به تعطیلات نوروزی نزدیک هستید و یا می‌خواهید از تعطیلات دراز مدت تابستانه خود به نحو احسن استفاده کنید. همه ما میدانیم که در این تعطیلات، سفر کردن میتواند بسیار گران تمام شود. اگرچه با بررسی ۱۰ مورد این کتاب تا حد زیادی می‌توان هزینه‌های سفر خود را کنترل کرد.

این مقاله به شما کمک می‌کند تا در سفر با مدیریت هزینه‌ها بیشتر لذت ببرید. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید سفرهای بهتری بروید. 

شنیدن کتاب چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که عاشق سفر کردن هستند و یا تازه می‌خواهند سفر را شروع کنند، از این کتاب لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟

مسافرت وسط هفته نه تنها نسبت به مسافرت پنجشنبه و جمعه ارزان تر است، بلکه به دلیل خلوت بودن فرودگاه ها، تردد نیز برایتان خوشایند تر خواهد بود. البته این روش نیاز به زمان بندی و برنامه ریزی دقیق تری دارد، چرا که معمولا تور‌های ۲ الی ۳ روزه، آخر هفته تشکیل میشوند. و ممکن است پروازهای به سمت مقصد مورد نظر شما در روز های وسط هفته کمتر باشد.

همه ما میدانیم که تعداد زیادی از هموطنان در تعطیلات نوروزی یا تابتانی به سفر میروند. از این رو تورها و هتل ها با توجه به تقاضای بالای مشتریان، مبلغ بیشتری را در ازای خدمات خود دریافت میکنند. اما این موضوع در پاییز یا اواخر بهار صادق نیست. در خرداد ماه به دلیل امتحانات مدارس و آماده سازی برای آزمون کنکور معمولا سفر ها کمتر میشوند. در پاییز هم به دلایل مختلف از جمله آب و هوا یا شرایط تحصیل فرزندان خانواده سفر های کمتری اتفاق می افتد. اگر فرزند محصل ندارید میتوانید با صرف هزینه بسیار کمتر از طبیعت بهاری یا پاییزی مقصد گردشگریتان استفاده کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ دقیقه

حجم

۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان