دانلود کتاب صوتی باور نکردنی، ساده ساده، باور نکردنی با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باور نکردنی، ساده ساده، باور نکردنی اثر فرناز مرکباتی

دانلود و خرید کتاب صوتی باور نکردنی، ساده ساده، باور نکردنی

معرفی کتاب صوتی باور نکردنی، ساده ساده، باور نکردنی

کتاب صوتی باورنکردنی، ساده؛ ساده، باورنکردنی نوشته ورنر گروبر است. این کتاب با ترجمه عبدالرضا خزانه‌داری و مرتضی خزانه داری و صدای فرناز مرکباتی منتشر شده است. 

درباره کتاب باور نکردنی، ساده ساده، باور نکردنی 

ساختار این کتاب به گونه‌ای شکل یافته است که خواننده نیاز ندارد تا کتاب را حتماً از ابتدا تا پایان و به صورت پیوسته بشنود. اما در شروع مطالعه، شنیدن اولین فصل را توصیه می‌کنیم، چرا که شما را با ساختار کتاب بیشتر آشنا می‌کند، هرچند که حتی این هم الزامی نیست!

تا به ‌حال فکر کرده‌اید چه چیز اجزای جهان را در کنار ­هم نگه می‌­دارد؟ چگونه یک فکر ایجاد می­‌شود؟ آیا دروازه­‌بان هنگام ضربه­‌ی پنالتی بختی برای مهار آن دارد؟ چگونه می­توان یک موشک کاغذی بی­‌نقص ساخت؟ به­ هنگام نوازش کردن چه اتفاقی رخ می‌­دهد؟ چگونه می­توانید خودتان یک بمب را خنثی کنید؟ چه باید کرد اگر فرازمینی­‌ها در باغچه‌­ی منزلتان فرود بیایند؟

این کتاب روایت اتفاقات بسیار ساده است که حقایق باورنکردنی پشت خود دارند.

در این کتاب، جهان به شیوه‌­ای نو توضیح داده می­شود و با پدیده­‌های شگفت‌­انگیز زندگی روزمره و رخدادهایی در شرایط بحرانی روبه‌­رو خواهید شد، به سفرهای اکتشافی در دنیای فیزیک خواهیم رفت و پندهایی کاربردی برای زندگی روزانه ارائه می­شود و به این ترتیب، برخی از معماهای گیج­‌کننده‌­ی علوم طبیعی حل خواهند شد. نکته­‌هایی هیجان­‌انگیز، جذاب و به هر حال مفید که با کمک آن­ها و در یک چشم به­ هم زدن، مبانی فیزیک به ­گونه­‌ای ژرف شرح داده خواهد شد.

شنیدن کتاب باورنکردنی، ساده؛ ساده، باورنکردنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فیزیک پیشنهاد می‌کنیم.

 بخشی از کتاب باورنکردنی، ساده؛ ساده، باورنکردنی

بیشتر انسان‌ها زندگی معمولی و آرامی ‌را سپری می‌کنند و روزگار را با دل مشغولی‌های روزانه‌ی زندگی می‌گذرانند. انسان‌ها با وجود تمام گرفتاری‌های کاری و خانوادگی، رفتن به مسافرت و یا پا گذاشتن در عرصه‌های ناشناخته را دوست دارند. معمولاً مسافرت رفتن در تعطیلات می‌تواند آرامش بخش باشد، اما متأسفانه همیشه این گونه نیست. هنگامی‌که به مسافرت می‌روید همیشه این امکان وجود دارد که حادثه‌های ناخوشایندی رخ دهد. همان گونه که در ادامه خواهید دید، این حادثه‌ها کم نیستند. اما قصد این کتاب ایجاد دلهره و یا تداعی موقعیت‌های وحشت آور نیست. بیش تر نکته‌ها و راهنمایی‌های ارائه شده در این کتاب، پیشنهاد‌هایی هستند برای این که چگونه در شرایط بحرانی با استفاده ی درست و به هنگام از مفاهیم علم فیزیك، عاقالنه تر رفتار کنیم. چند سال پیش، به همراه دوست عزیزی برای تعطیلات به کالیفرنیا و ایالت‌های همسایه ی آن در ایالات متحده‌ی آمریکا سفر کردیم. در آن تعطیلات عالی و شگفت انگیز، چشم انداز نفس گیر «گراند کانیون»، نمایشگرهای نورانی با رنگ‌های دل فریب در لاس‌وگاس، محله‌ی پر سروصدا و مرموز چینی‌ها در سانفرانسیسکو، ساحل‌های مه آلود و رویایی در ونیس بیچ و دره‌ی مرگ با گرمای طاقت فرسایش از همه به یادماندنی تر بودند. در بین آن‌ها، بازدید از دره‌ی مرگ که بیابانی واقع در یكک دره است و درجه حرارت بالایی دارد و هیچ گاه سرد نمی‌شود، برای ما مشکلاتی به همراه داشت. برای اروپاییان ساکن قاره‌ی سبز و خنک اروپا، تجربه‌ی حضور در بیابان و کویر بسیار جالب است. در مسیر به سمت دره‌ی مرگ، تابلوهای بزرگی در کنار جاده هشدار می‌دادند که به اندازه ی کافی آب به همراه داشته باشید.

نظرات کاربران

ریحانه
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

خیلی عالی بود ؛ دستتون درد نکنه

Amirhossein_Es
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

ß😒

زمان

۹ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۷۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۷۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۵۶,۰۰۰
۳۰%
تومان