بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مهارت‌های فروش | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مهارت‌های فروش اثر فردریک  اکلوند

بریده‌هایی از کتاب مهارت‌های فروش

۴٫۱
(۱۷)
فروشندگان موفق با خودشان رقابت می‌کنند.
احمد
، اما می‌دانستم این‌گونه به جایی نمی‌رسم. فکر کردن به شکست و ناکامی تولید شکست ‌و ناکامی بیشتر می‌کند.
Mohsen7080
در ضمن، جواب نه دادن به کسی که روبه‌روی شما نشسته دشوار است، اما در ایمیل به‌آسانی می‌توانید این کار را بکنید. می‌توانید از جواب‌دادن به تلفن خودداری ورزید
Mohsen7080
اگر رؤیای بزرگ در سر نداشته باشید، دیگران این کار را برای شما می‌کنند و شما کاری می‌کنید که رؤیای آن‌ها تحقق یابد. این وظیفه شماست که کار کنید تا رؤیای خودتان تحقق پیدا کند.
Amir
و بدانید که شکست چونان نمک است و طعم موفقیت را لذیذ می‌کند؛ من موافقم، بفرمایید سرِ سفره.
Mohsen7080
در تجارت قانونی وجود دارد که می‌گوید هشتاد درصد فروش شما را بیست درصد مشتریانتان تأمین می‌کنند.
Mohsen7080
در جریان صحبت اولیه و تبلیغ برای فروشتان باید بتوانید به خریدار بگویید من زندگی تو را بهتر می‌کنم، تو به آنچه من دارم احتیاج داری. تو مرا استخدام می‌کنی، از من خرید می‌کنی، می‌خواهی با من در رابطه باشی؛ با من باش، آینده‌ات را با من بساز. همه این‌ها را باید قبل از این‌که او را ترک کنید به او اطلاع و انتقال دهید. چرا؟ برای این‌که من نرده‌بامم را برافراشته‌ام. این نرده‌بام از آن من و توست که می‌توانیم از آن بالا برویم. ما به اتفاق از این نرد‌ه‌بام بالا می‌رویم تا بر فراز ابرها برسیم، جایی که همیشه خورشید نورافشانی می‌کند. می‌خواهم مسائل تو را حل کنم. می‌خواهم به تو کمک کنم. تو پُر از امکانات هستی. من هم حال و روز تو را دارم. بیا این کار را بکنیم. همین حالا.
Mohsen7080
نزدیک‌تر بیایید، می‌خواهم مطلبی بسیار مهم را در گوش شما نجوا کنم: «وقت‌تان را تلف نکنید» . روزگار دربه‌دری به انتها رسیده است. امروز می‌توانید در آنِ واحد درهای متعددی را بگشایید. زمان آن رسیده به روش قرن ۲۱ مشتری‌یابی کنید، یعنی از طریق رسانه‌های اجتماعی.
Mohsen7080
در واقع جوراب رنگی یکی از مشخصه‌های شخصیتی من است. من جوراب‌های مختلف دارم و گاه حتی جوراب‌ پای چپم با جوراب پای راستم تفاوت دارد. چرا؟ برای این‌که این کار را دوست دارم. وقتی اشخاص دلیلش را می‌پرسند به آن‌ها جواب می‌دهم «برای این‌که جالب است» . کسانی که یک‌بار مرا با جوراب لنگه‌به‌لنگه ببینند هرگز مرا فراموش نمی‌کنند. این جوراب‌ها به من کمک می‌کنند تا فروش کنم.
Mohsen7080
یک فروشنده خوب می‌داند که مردم راهنمایی می‌خواهند، به شرط آن‌که وقتی آن‌ها را راهنمایی می‌کنید بر لبان خود تبسم داشته باشید. باید رفتار قاطعانه داشته باشید
Mohsen7080

حجم

۳۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۳۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان