دانلود و خرید کتاب نقاب مرگ سرخ و ۱۸ قصه دیگر ادگار آلن پو ترجمه کاوه باسمنجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقاب مرگ سرخ و ۱۸ قصه دیگر اثر ادگار آلن پو

کتاب نقاب مرگ سرخ و ۱۸ قصه دیگر

معرفی کتاب نقاب مرگ سرخ و ۱۸ قصه دیگر

در این کتاب، نقاب مرگ سرخ و ۱۸ قصه دیگر از استاد خلاق ژانر وحشت و داستان‌های کارآگاهی، ادگار آلن پوی آمریکایی می‌خوانید.

داستان‌هاز رازالود و ترسناک در فضای گوتیک ویژگی نثر آلن پو است. او که از اولین نویسندگان داستان کوتاه امریکایی محسوب می‌شود به داستان‌های پررمز و راز و تخیلی و ترسناکش شما را وارد فضایی ناشناخته و پر از ابهام می‌کند. آلن پو اولین نویسنده مشهور آمریکایی بود که تنها از راه نویسندگی گذران زندگی می‌کرد چون داستان‌هایش بسیار پرطرفدار بودند. 

 نقاب مرگ سرخ، دست نوشته‌ای رد یک بطری، میعاد، یک مخمصه، قتل‌های خیابان مورگ و داستان‌های پرهیجان دیگری از آلن‌ پو را در این کتاب خواهید خواند.

 خواندن کتاب نقاب مرگ سرخ و ۱۸ قصه دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از طرفداران داستان های جنایی، رازآلود و ترسناک هستید، ادگار آلن پوردر این کتاب منتظر شما است.

درباره ادگار آلن پو

ادگار آلن پو زاده ۱۸۰۹ و درگذشته ۱۸۴۹، نویسنده، ویراستار و منتقد ادبی اهل ایالات متحده است. آلن پو از پیشگامان ژانر جنایی-کارآگاهی در ادبیات آمریکا به است و بیشتر با داستان‌های کوتاه رازآلود و اسرارآمیزش شناخته می‌شود.

آلن پو یکی از اولین نویسندگان مشهور آمریکایی بود که تلاش نمود تنها از راه نویسندگی کسب درآمد کند و این برای او شرایط مالی سختی ایجاد کرد.

پدر و مادر ادگار، بازیگر بودند؛ اما پدر آنها را ترک کرد و مادرش یک سال بعد مرد. ادگار به خانواده‌ای که هیچ‌گاه به طور رسمی سرپرستی او را نپذیرفتند واگذار شد. او دوران نوجوانی‌اش را به همراه این خانواده بازرگان گذراند که بخشی از آن در انگلیس گذشت. آلن پو به دلیل مشکلات مالی نتوانست درسش در دانشگاه ویرجینیا را ادامه دهد و به کارهایی مثل منشی‌گری و خبرنگاری پرداخت. او سپس به ارتش رفت و اولین تلاش‌هایش برای نویسندگی را در زمینه شعر آغاز کرد. سبک خاصی از نقد ادبی را در پیش گرفت که زمینه را برای سفرهای بعدی او در شهرهای گوناگون آمریکا فراهم کرد.

ادگار آلن‌پو در نشریات ادبی در سمت‌های گوناگونی فعالیت کرد و تصمیم داشت خودش مجله‌ای را بنیانگذاری کند، اما فرصت آن را نیافت. او  خیلی زود و در سن۴۰ سالگی به دلیلی نامعلوم درگذشت.

امروز جایزه ادگار، به یاد سبک ویژه او، به نویسندگان داستان‌های جنایی و رمزآمیز اهدا می‌شود. ادگار آلن پو با سبک ویژه و روانشناسانه و دلهره‌آورش در داستان‌نویسی، در شکل‌گیری نسلی از نویسندگان پرطرفدار در این ژانر مثل آگاتا کریستی و آرتور کانن دویل نقش پررنگی داشت.

نظرات کاربران

Lilith
۱۴۰۲/۰۷/۱۷

ترجمه خوبی نداره ؛ برای من روان نبود واقعا

koroush, ketab dar
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۹۰۰
۱۵,۴۵۰
۵۰%
تومان