دانلود و خرید کتاب زبان بدن علی‌اصغر نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن اثر علی‌اصغر نجفی

کتاب زبان بدن

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن نوشته علی‌اصغر نجفی است. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید به بخش پنهان حرف‌های اطرافیانتان پی ببرید و بفهمید آن‌ها چه چیزی را در گفتارشان پنهان می‌کننند.

درباره کتاب زبان بدن

وقتی شما اصول و معناهای زبان بدن را یاد بگیرید می‌توانید به بهترین حالت، رفتارهای خود را مدیریت کنید تا رفتارهایتان فراتر از گفتارتان منظور شما را نشان دهد. بر اساس یافته‌های دانشمندان علوم رفتاری تنها حدود ۳۱ تا ۴۱ درصد از ارتباطات ما به صورت کلامی‌ و حدود ۵۱ تا ۷۱ درصد آن به صورت غیر کلامی‌ یعنی با استفاده از حالت‌های سر و دست و چشم و پا و ابرو و غیره صورت می‌‌گیرد. از آنجایی که زبان کلامی‌ تحت کنترل بخش هوشیار مغز انسان قرار دارد ما می‌توانیم آگاهانه کلماتی را بر زبان جاری کنیم که با احساسات و نیات واقعی ما هم‌خوانی نداشته باشند و در نتیجه نیت واقعی خود را پنهان و آن را به گونه ای دیگر جلوه دهیم. اما زبان بدن توسط بخش ناهوشیار مغز کنترل می‌‌شود و ما کنترل چندانی بر آن نداریم و از این رو باز تاب دهنده احساسات واقعی و درونی ما است. این کتاب به بررسی چگونگی کاربرد زبان بدن و تفسیر آن می‌پردازد. 

خواندن کتاب زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای همه به ویژه دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی، جامعه شناسی، علوم ارتباطات، مدیران، معلمان، فروشندگان، بازاریابان و هر کسی که با دیگران در ارتباط است وبه درک رفتارهای دیگران نیاز دارد توصیه می‌شود.  

بخشی از کتاب زبان بدن

بیش از ۹۰ درصد آنچه شما به طرف مقابلتان انتقال می‌دهید از طریق حرکات غیر کلامی‌ و به عبارتی زبان بدنی شماست و تنها حدود ۱۰ درصد منظور شما از طریق گفتار و کلامتان منتقل می‌شود. زبان بدن می‌تواند گویای وضعیت درونی فرد باشد. این زبان از همه‌ی زبان‌ها مهم‌تر است. زبان بدن می‌تواند به خوبی زبانی را انتقال داده و یا معنی کلامی‌ را تغییر دهد. هرگز اظهار دوستی و علاقه فردی در حالی که اخم کرده و ترشرویی نشان می‌دهد، قابل قبول نیست، پس باید یاد گرفت چگونه زبان بدن را در زندگی روزمره وارد کرد. از نظر فنی هنگامی‌ که ما شخصی را ادراک‌گر یا دارای بصیرت می‌ نامیم که توانایی او را در خواندن و تشخیص نشانه‌های غیر کلامی‌ و مقایسه آنها با نشانه‌های کلامی ‌باور داریم. به عبارت دیگر هنگامی‌ که می‌ گوییم من حدس می‌‌زنم یا احساس می‌‌کنم که فلان شخص دروغ می‌‌گوید، در واقع منظورمان این است که زبان گفتاری او با زبان بدن همخوانی ندارد. این همان چیزی است که گویندگان از آن به عنوان آگاهی شنونده یاد می‌کنند. به عنوان مثال اگر شنوندگان در حالی بر روی صندلی‌های خود نشسته باشند که چانه‌هایشان پایین و دستهایشان بر روی سینه‌هایشان باشد یک گوینده باهوش باید احساس کند که سخنان او مورد استقبال مخاطبانش نبوده است. او باید بداند که باید از روش دیگری برای جلب توجه مخاطبان استفاده کند. در حالی که یک سخنران نه چندان هوشمند صرف نظر از واکنش مخاطبان به صحبت‌های خود ادامه می‌ دهد خانم‌ها معمولاً تیزبین تر از آقایان هستند و این حقیقت باعث شده است که زنان دارای قدرتی باشند که به آن شهود زنانگی می‌ گویند.

نظرات کاربران

کاربر 4321594
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

پر از اشتباهات دستور زبان.جمله بندب ها اغلب بی معنی.پیشنهاد مشت زدن به بینی طرف مقابل.😦😦😦

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۸۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان