دانلود و خرید کتاب علم دستیابی به ثروت والنسی دی. واتلز ترجمه مصطفی کرتولی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب علم دستیابی به ثروت

کتاب علم دستیابی به ثروت نوشته والنسی دی. واتلز است و با ترجمه مصطفی کرتولی‌نژاد در انتشارات طاهریان منتشر شده است. این کتاب درس‌های طلایی از موفق‌ترین کارآفرینان دنیا است.

درباره کتاب علم دستیابی به ثروت

با وجود تمام سخنانی که در مزایای فقرگفته می شود این حقیقت همچنان باقیست که یک زندگی واقعا کامل یا موفق بدون ثروتمند بودن ممکن نیست. هیچ کس نمی تواند بدون داشتن پول زیاد به عالی ترین حد ممکن رشد استعدادها ورشد روحی برسد، زیرا برای شکوفا شدن روح و برای رشد استعدادها انسان باید چیزهای زیادی در اختیار داشته باشد و این چیزها را نمی تواند داشته باشد مگر اینکه برای خرید آنها پول داشته باشد. انسان با استفاده از اشیاء، ذهن، روح وجسمش را پرورش می دهد، و جامعه طوری سازماندهی شده است که انسان برای مالکیت اشیاء باید پول داشته باشد، بنابراین پایه و اساس تمام پیشرفت ها برای انسان باید علم دستیابی به ثروت باشد. 

علمی به نام علم ثروتمند شدن وجود دارد، وعلم دقیقی است، مانند جبر و ریاضیات. در فرایند کسب ثروت چندین قانون حاکم است؛ هرگاه کسی این قوانین را بیاموزد و اطاعت کند بی گمان ثروتمند خواهد شد با همان قطعیت فرمول‌های ریاضی.

این کتابی عملگراست نه کتابی فلسفی، دست‌نوشته‌ای کاربردیست، نه مقاله‌ای در مورد نظریات. این کتاب برای مردان و زنانی نوشته شده که نیاز مبرم به پول دارند و می‌خواهند اول ثروتمند شوند و بعد دلایل منطقی برای آن بیابند. این کتاب برای کسانی است که تاکنون زمان، ابزار و فرصت آن را نداشته‌اند که در متافیزیک مطالعه عمیقی داشته باشند اما می‌خواهند از نتایج آن و نتایج علم به عنوان اساس و پایهٔ اعمالشان استفاده کنند بدون اینکه وارد فرآیندهایی شوند که منجر به این نتیجه‌گیری‌ها شده است.

طرح و نقشهٔ کار در این کتاب از استدلالات فلسفی اخذ شده و کاملاً آزمایش شده و در آزمایشات علمی نیز کاملاً امتحان شده است و مطمئن باشید جواب می‌دهد

خواندن کتاب علم دستیابی به ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت و پیشرفت کسب‌وکارشان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب علم دستیابی به ثروت

این یک قانون طبیعی است که «هر معلولی را علتی خاص به وجودمی آورد.» وبنابراین هر مرد یا زنی که یاد می گیرد کارها را به روشی خاص انجام دهد قطعا ثروتمند خواهد شد. درستی جملات بالا را با حقایقی که در زیر بیان می کنم نشان داده ام: ثروتمند شدن ربطی به محیط ندارد زیرا اگر اینگونه بود تمام مردمی که در ناحیه خاصی زندگی می کنند ثروتمند خواهند شد همه مردم یک شهر ثروتمند خواهند بود در حالی که مردم شهر دیگر همه فقیر می ماندند یا ساکنان یک ایالت در ثروت غوطه ور خواهند بود در حالی که ساکنان ایالتی دیگر که چسبیده به آن ایالت است همگی فقیر می ماندند. اما ما همه جا اشخاص ثروتمندی را می بینیم که دیوار به دیوار افراد فقیر زندگی می کنند در همان محیط و غالبا حتی در یک زمینه شغلی. وقتی دو نفر در یک محل و در یک کسب و کار هستند ویکی ثروتمند می شود و دیگری فقیر می ماند این نشان می دهد که ثروتمند شدن اساسا یک موضوع مرتبط با محیط نیست. برخی محیط ها ممکن است مطلوب تر از جاهای دیگر باشند، اما وقتی دو نفر در یک کسب وکار در همسایگی هم هستند و یکی ثروتمند می شود ودیگری موفق نمی شود بیانگر این است که ثروتمند شدن نتیجه انجام دادن کارها به روشی خاص است. وعلاوه بر این توانایی انجام کارها به روشی خاص فقط به دلیل داشتن استعداد نیست زیرا افرادی هستند که با داشتن استعداد زیاد باز هم فقیر می مانند در حالی که افرادی هستند که با کمی استعداد ثروتمند می شوند. با تحقیقی که روی افرادی که ثروتمند شده اند صورت گرفت دریافتیم که آنها ازهمه نظراستعدادی معمولی داشتند و هیچ استعداد وتوانایی بیشتری از دیگران نداشتند. روشن است که ثروتمند شدن آنها به دلیل داشتن استعداد و توانایی که دیگر افراد ندارند نیست، بلکه بدین دلیل است که کارها را به روشی خاص انجام می دهند. ثروتمند شدن حاصل پس انداز کردن یا صرفه جویی نیست؛ خیلی از افراد خسیس فقیر هستند، در حالی که دست و دلبازها غالبا ثروتمند می شوند. ثروتمند شدن به خاطر این هم نیست که کارهایی را انجام دهیم که دیگران نمی توانند انجام دهند زیرا دو نفر در یک کسب وکار مشابه تقریبا دقیقا کارهای مشابه انجام می دهند ولی یکی ثروتمند می شود و دیگری فقیر می ماند و ورشکسته می شود. از تمام این چیزها ما به این نتیجه می رسیم که ثروتمند شدن در نتیجه انجام کارها به یک روش خاص حاصل می شود.

نظرات کاربران

ali karimi
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

موضوع های فصل های کتاب با مقدمه ایی که در ابتدا درباره کتاب نوشته بود خیلی متفاوت بود. قرار بود روشی کاملا علمی و عملی ارائه بده نه درباره فلسفه صحبت کنه ولی از اول تا آخر کتاب همش درباره فکر

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان