دانلود و خرید کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۱) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۱)

کتاب الکترونیکی «نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۱)» نوشتهٔ پگی پست و آنا پست و لیزی پست و دانیل پست سنینگ با ترجمهٔ مریم تقدیسی در نشر آسمان نیلگون چاپ شده است.

درباره کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۱)

این کتاب به شرح و توضیح نکات ساده اما مهمی می‌پردازد که لازم است همسایه‌ها آن‌ها را رعایت کنند تا هم خودشان و هم همسایه‌هایشان در آرامش و راحتی باشند. همچنین دستورالعمل‌های این کتاب به ارتباط بهتر و بیشتر همسایه‌ها با یکدیگر کمک می‌کند.

کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۱) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب به همه به‌خصوص افرادی که در شهرهای بزرگ ساکن هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۱)

راهنمایی‌هایی برای خانه‌ها و مجتمع‌های آپارتمانی

محوطه‌های عمومی. شاید مسئولیت حفظ و نظافت راهروها، آسانسورها، سالن‌های رخت‌شویی، سالن‌های نشیمن عمومی، محوطه‌های تفریحی، چمن‌ها، و درخت‌ها برعهدهٔ افرادی حرفه‌ای باشد، ولی مسئولیت کثیف نکردن محیط و گزارش دادن هر گونه خسارت و خرابی برعهدهٔ شماست.

جمع‌آوری آشغال‌ها. برای جمع‌آوری آشغال‌ها و بازیافت از کانتینرهای خاص آن‌ها استفاده کنید. اگر کانتینر پر شده بود، کیسهٔ آشغال را دربسته و مرتب کنار آن بگذارید و مسئله را فوراً به نگهبانی گزارش کنید.

سر و صدا. صبح‌ها و شب‌ها سکوت را بیشتر رعایت کنید. عقل سلیم حکم می‌کند که جاروبرقی کشیدن در ساعت ده شب دور از نزاکت است. شما به راحتی می‌توانید متوجه شوید همسایه‌ها کِی خانه‌اند و کِی از خانه بیرون رفته‌اند. اگر این احتمال وجود دارد که ورزش‌های هوازی شما مزاحم همسایهٔ طبقهٔ پایینتان شود، برای پیشگیری از هر گونه مزاحمت از او سؤال کنید. همین موضوع در مورد تمرین ساز هم صدق می‌کند. بهتر است قبل از آنکه باعث شوید کسی از شما گله و شکایت کند با هم به توافق برسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان