دانلود و خرید کتاب ریزه کاری های ثروتمندان در کارآفرینی رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریزه کاری های ثروتمندان در کارآفرینی اثر رابرت کیوساکی

کتاب ریزه کاری های ثروتمندان در کارآفرینی

معرفی کتاب ریزه کاری های ثروتمندان در کارآفرینی

کتاب الکترونیکی «ریزه کاری های ثروتمندان در کارآفرینی» نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی به کوشش ابوالفضل طاهریان ریزی در انتشارات طاهریان چاپ شده است. کیم کیوساکی و رابرت کیوساکی در این کتاب تمام سعی خود را کرده‌اند تا مسیر درست و دقیق را برای بالا بردن هوش مالی در اختیارتان قرار دهند.

درباره کتاب ریزه کاری های ثروتمندان در کارآفرینی

 اگر رشد نکنید، پس در حال مرگ هستید. به همین دلیل است که تبدیل‌شدن به یک دانش‌آموز مادام‌العمر در بازی زندگی بسیار مهم است. البته، منظور صرف زمان و هزینه برای آموزش سنتی نیست (مگر اینکه واقعاً بخواهید) - بلکه موضوع در مورد خواندن کتاب‌ها و مقالات از منابع خبری معتبر و یادگیری از افراد موفق در حرفهٔ مورد علاقهٔ شما است. نمی‌توان تنها باتکیه‌بر مدرک تحصیلی یا پیشینه‌ٔ ذهنی خود به ثروتمند‌شدن امید داشت بلکه باید ردپای ثروتمندان را در مسیر موفقیت دنبال کرد و جزئیات رفتار و نوع نگرش آن‌ها را تحلیل کرد.

کیم و رابرت کیوساکی در این کتاب مختصر که از مجموعه مقالات جدید آنها گردآوری و ترجمه شده سعی دارند ریزه‌کاری‌هایی کاملاً کاربردی در زمینهٔ کارآفرینی و سرمایه‌گذاری را که خود، همهٔ آنها را امتحان کرده‌اند را متواضعانه با شما در میان بگذارند. مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب رابرت کیوساکی «پدر فقیر، پدر پول‌دار» است که در دو سال متوالی به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودی در زمینهٔ پول نام‌گذاری شد و بیش از ۲۷ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید. 

کتاب ریزه کاری های ثروتمندان در کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ریزه کاری های ثروتمندان در کارآفرینی

«در حالت یادگیری بمانید

سرمایه‌گذاری موفق یک شبه اتفاق نمی‌افتد. چیزی به نام برنامه ثروتمند شدن سریع وجود ندارد که دوام داشته باشد. داغ‌ترین نکته‌ای که می‌توانم به شما ارائه کنم این است که در حالت یادگیری زندگی کنید. سرمایه‌گذاری را به عنوان یادگیری یک زبان جدید در نظر بگیرید - شما به سادگی نمی‌توانید در یک روز به آن مسلط شوید. ابتدا شما با یادگیری چند کلمه و عبارت شروع می‌کنید و سپس دایره لغات خود را گسترش می‌دهید. شما با اینکار خود را در این فرآیند غوطه‌ور می‌کنید. شما بارها و بارها تمرین کرده و در ابتدا سعی می‌کنید مکالمات ساده‌ای داشته باشید. احتمالاً برخی از قوانین گرامری را نادیده می‌گیرید و از کلمات نادرست استفاده می‌کنید که ممکن است خجالت‌آور باشد، اما اشکالی ندارد. با گذشت زمان، مکالمات شما پیچیده‌تر شده و شما اشتباهات کمتری خواهید داشت در نهایت، اگر به آن پایبند باشید، مسلط خواهید شد. در دنیای سرمایه‌گذاری نیز تفاوتی ندارد.

هیچ کس دوست ندارد اشتباه کند یا خجالت بکشد، من متوجه می‌شوم؛ اما اگر دقت کنید، هر بار که در سرمایه‌گذاری اشتباه می‌کنید، از آن درس خواهید گرفت (البته امیدوارم تکرارش نکنی با زندگی در یک حالت یادگیری مداوم)، شما با این کار راه را برای موفقیت‌های آینده هموار خواهید کرد و بسیار بیشتر از آنها قدردانی خواهید کرد!

از آنجا که هیچ چیز در زندگی ثابت نمی‌ماند، هدف شما باید این باشد که از بازی جلوتر بمانید. شما این کار را با مشاهده دقیق روند بازار و جذب اخبار درست انجام خواهید داد، به طوری که بدانید چه زمانی قوانین تغییر می‌کنند و آماده واکنش فوری باشید.

سه فرصت طلایی یادگیری

پس اینکه از کجا همه اطلاعات خود را پیدا می‌کنید بسیار مهم است. شما برای حفظ منابع متنوع در زرادخانه خود تلاش کنید، زیرا اینکار تضمین می‌کند که شما یک آموزش مداوم و کامل دریافت می‌کنید. این ترفندها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

۱. کلاس املاک و مستغلات: کارگاه‌ها نه تنها مکانی عالی برای شروع بکار مبتدیان هستند، بلکه برای متخصصان باتجربه نیز به همان اندازه ارزشمند هستند. کلاس‌ها به شما کمک می‌کنند تا چشمان خود را به فرصت‌هایی باز کنید که ممکن است قبلاً در نظر نگرفته‌اید، برتری شما را حفظ کنند و شما را با افراد همفکر دیگری که روزی می‌توانند به عنوان شریک یا مربی خدمت کنند، آشنا می‌کنند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان