دانلود و خرید کتاب وریا سیده زهرا محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وریا اثر سیده زهرا محمدی

کتاب وریا

انتشارات:نشر آرما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وریا

کتاب وریا نوشتهٔ سیده زهرا محمدی است و نشر آرما آن را منتشر کرده است. داستان وریا دربارهٔ زندگی دختر نوجوانی است.

درباره کتاب وریا

داستان وریا دربارهٔ دختر نوجوانی است که دلش می‌خواهد خاص و منحصربه‌فرد باشد، متفاوت ببیند، خاص زندگی کند و حتی منحصربه‌خودش لبخند بزند؛ اما این متفاوت‌بودن به همین راحتی‌ها هم که خیالش را می‌کرد، نبود و کلی ماجراهای ریز و درشت را برایش رقم می‌زند.

ایده‌ٔ نوشتن وریا وقتی به سر نویسنده زد که فکر کرد یک چیزی در این دنیا زیادی می‌لنگد؛ اول، اینکه مردم ایران به شکل عجیبی و البته غم‌انگیزی کتاب نمی‌خواندند. دوم، شبیه‌هم‌شدن آدم‌های دور و اطرافش بود. یک روز بلند شد و دید همه‌ٔ آدم‌های دور و برش و حتی آدم‌های توی خیابان و بانک و دانشگاه دارند شبیه هم می‌شوند. شبیه هم لباس می‌پوشند شبیه هم می‌خندند و شبیه هم خیلی کارها می‌کنند. این شبیه‌بودن آدم‌ها هیچ‌وقت برای آدمی مثل او که دلش چیزها و تجربه‌های جدید می‌خواست، خوشایند نبود. پس وریا را نوشت که از معجزه‌ٔ کتاب‌ها برای خواننده‌ها بگوید و اینکه کاش یک روز بلند شویم و به تعداد هفتاد میلیون نفر آدم جدید ببینیم. آدم‌هایی با فکرهای جدید و خلاقی که شبیه هم نیستند. به این امید که این خلاق و متفاوت‌بودن دریچه‌ای باشد برای بهتردیدن و درک‌کردن صاحب دنیایی که آن را خلق کرده است. 

خواندن کتاب وریا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران رمان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب وریا

«به نظر من هر آدمی که پا به این دنیا می‌گذارد، همراه خودش یک برگه مأموریت دارد؛ مأموریتـی کــه قرار است در زندگی برایش تلاش کند و حتی یک وقت‌هایی هم بجنگد تا به خواسته‌هایش برسد. دقیقاً شـبیه این فیلم‌های خفن خارجکی‌ که نقش اول فیلم بعد از کلی دویدن و کشــتن و زخم و خونریزی و توی ســروکله هم زدن، آخر فیلم با هیکلی زخم و زیلی که اتفاقاً لبخند ریزی هم روی لبش است از کلی دود و آتش می‌زند بیرون! تازه همین که پایش را از معرکه بیرون می‌کشـد، یکهو ماشـینی پشـت سـرش می‌ترکد؛ ولی او بدون این که حتی یک چین اخم توی ابروهایش بیفتد، خیلی محکم و استوار به سمت دوربین می‌آید. بعد هم تیتراژ فیلم می‌آید که یعنی مأموریت به نحو احسن اجرا شد.»


نظرات کاربران

book worm
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

خیلی از اوقات،وقتی که خسته ام و حوصله هیچ کس رو ندارم،وقتی نمی تونم با خودم کنار بیام.شروع می کنم به خوندن این کتاب. لم می دم رو کاناپه و چای می نوشم و این کتاب رو می خونم و پس

- بیشتر
کاربر ۴۰۵۴۲۶۶
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

واقعا عالی بود یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم وااقعااااااا پیشنهاد میکنم

zahra
۱۴۰۱/۱۱/۲۷

خیلی دوستداشتنیه :)

An Ab
۱۴۰۱/۰۸/۲۹

این کتاب موضوع جالبی داره و وقتی اول‌ش رو بخونید مطمئنا تا آخر میخونید من این کتاب رو به پیشنهاد یکی از دبیر هام خوندم و واقعا دوستش داشتم متن ساده روونی داره که میتونه مخاطبو جذب کنه

~شهید هادی~
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

قشنگ بود...🫀

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان