دانلود و خرید کتاب غول درونتان را بیدار کنید آنتونی رابینز ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غول درونتان را بیدار کنید اثر آنتونی رابینز

کتاب غول درونتان را بیدار کنید

معرفی کتاب غول درونتان را بیدار کنید

خلاصه‌کتاب غول درونتان را بیدار کنید نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتابْ رازهای تغییر فوری افکار، احساسات، روابط شخصی و چالش‌های زندگی را به شما ارائه می‌دهد.

درباره خلاصه‌کتاب غول درونتان را بیدار کنید

چگونه زندگی‌تان را تحت کنترل خود گرفته و غول درونتان را بیدار کنید؟!

همهٔ ما رؤیایی داریم که مشتاقانه در جست‌وجوی یافتن راهی برای تحقق آن هستیم. اغلب می‌خواهیم به آن ندای درونی که دائماً از ما می‌خواهد متفاوت باشیم، اعتماد کنیم و به این باور برسیم که قدرتی نهانی در اعماق وجودمان داریم.

ما اغلب در تشخیص نداهای درونی‌مان استاد هستیم، اما در دنیای واقعیت شکست می‌خوریم. شاید روزی با صدای بلند به خودتان گفته‌اید که این زندگی سزاوار شما نیست و لایق بهترین‌ها هستید، اما در عمل در تحقق اهدافتان ناکام می‌مانید. در واقع کمتر کسی را پیدا می‌کنید که نخواهد زندگی‌اش را تغییر دهد، اما در مرحلهٔ تصمیم‌گیری اغلب دچار اشتباهات بزرگی می‌شویم!

گاهی اوقات ایراد از تصمیم‌گیری‌های ما نیست و شرایطی که خارج از کنترل ماست، دست به دست هم می‌دهد تا تصمیماتمان را به ‌درستی انجام ندهیم. حتماً بارها تجربه کرده‌اید که وقتی مصمم برای انجام کاری شده‌اید، ناگهان اتفاقاتی برایتان می‌افتد که شما را از تصمیم درست باز می‌دارد. به عنوان مثال، به خودتان قول می‌دهید که دیگر سراغ غذاهای ناسالم و فست‌فود نروید، اما در اولین روزی که این تصمیم را گرفته‌اید یک دوست صمیمی شما را به صرف پیتزا در رستوران موردعلاقه‌تان دعوت می‌کند. مقاومت در مقابل چنین خواسته‌ای کمی سخت است و در نهایت، اتخاذ یک تصمیم اشتباه راحت‌تر از متعهد ماندن به تصمیم درستتان است.

آنتونی رابینز در کتاب خود قصد دارد شما را با قدرت پنهان درونتان آشنا کند و تکنیک‌هایی به شما معرفی کند تا خود را تبدیل به همان شخصی کنید که دوست دارید. علی‌رغم اینکه بسیاری از عوامل بیرونی تحت کنترل ما نیست، اما هر یک از ما با تصمیمات درست و باورهای سازنده می‌توانیم افسار زندگی‌مان را به‌ دست بگیریم. دیگر وقت آن رسیده که غول درونتان را بیدار کنید.

خواندن خلاصه‌کتاب غول درونتان را بیدار کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با قدرت پنهان درونشان آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب غول درونتان را بیدار کنید

«شروع سال جدید علیرغم شور و هیجانی که برای همهٔ ما دارد، نویدگر آغاز فصل جدیدی از زندگی‌مان نیز هست. شاید آخرین باری که تصمیم گرفتید یک تغییر اساسی در زندگی‌تان ایجاد کنید، لحظهٔ تحویل سال نو بود. خیلی راحت می‌شود حدس زد که چگونه مشتاقانه فهرستی از تصمیمات جدید و تغییرات انقلابی را در دفترتان نوشتید و برای هر کدام از آن‌ها تاریخ سررسید مشخص کردید. اگر کمی با خودتان روراست باشید احتمالاً این آخرین باری بود که به تغییر زندگی‌تان فکر کردید! احتمالاً اجرای تصمیمات جدید را به بعد از تعطیلات سال نو موکول کردید و تا الان هم منتظر شنبهٔ معجزه‌آسایی هستید که تغییرات را شروع کنید.

تناسب اندام، ترک سیگار و یا پس‌اندازِ بیشتر نمونه‌ای از تصمیمات ماست که در عمل نمی‌توانیم به آن‌ها متعهد بمانیم. شاید بهتر باشد نحوه نگرش خود را نسبت به تصمیماتمان تغییر دهیم و کمی متفاوت به روند تغییر نگاه کنیم. درواقع ایراد از اهداف و رؤیاهای ما نیست؛ بلکه مشکل اساسی، ساختاری است که برای پایبندی به تصمیماتمان به کار می‌گیریم.

به عنوان مثال، به جای اینکه به خودتان قول دهید که دیگر سراغ غذاهای ناسالم نروید، تصمیم بگیرید که از این به بعد غذاهای سالم بیشتری به منوی غذای روزانه‌تان اضافه کنید. در واقع به جای تمرکز بر روی غذاهای ناسالم، تمرکز خود را بر روی غذاهای سالم بگذارید.»


معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

کاربر 7154521
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

این کتاب انچنانی بدردنمیخوره چون این تجربه هایی نبودک میخواستم بدونم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۲۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان