دانلود و خرید کتاب آگاتا کریستی ماریا ایزابل سانچز وگارا ترجمه مریم فیاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آگاتا کریستی

کتاب آگاتا کریستی نوشتهٔ ماریا ایزابل سانچز وگارا و ترجمهٔ مریم فیاضی است. انتشارات شهر قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این زندگی‌نامه برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب آگاتا کریستی

کتاب آگاتا کریستی که با تصویرسازی‌های «الیسا مونسو» منتشر شده، کودک را با فردی به نام «آگاتا کریستی» آشنا می‌کند. او در ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ به دنیا آمد. او نویسندۀ مشهور انگلیسی و خالق داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی و نخستین نویسنده‌ای بود که کتاب‌هایش بیشترین ترجمه را به زبان‌های مختلف دنیا داشت؛ او همچنین طولانی‌ترین نمایشنامۀ جهان را به نام «The Mousetrap» نوشته است. او ترجمه‌شده‌ترین نویسنده است. آگاتا کریسی جوایز ویژه و مختلفی را در طول عمر هنری‌اش دریافت کرده است. بیشتر کتاب‌ها و داستان‌های کوتاه او (و بعضی‌ها از آن‌ها چندین‌بار) به‌صورت فیلم درآمده‌اند. آگاتا کریستی در تاریخ ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶ درگذشت.

مجموعهٔ «زنان کوچک، رؤیاهای دور و دراز» حاوی قصهٔ زنانی است که با خیال‌پردازیشان زندگی کردند؛ زنانی که رؤیاهایشان را دوست داشتند. آن‌ها با دل‌دادن به رؤیاها و آرزوهایشان موفق شدند برای همیشه در تاریخ بمانند. کتاب‌های آگاتا کریستی پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا شدند. رمان‌های او به بیش از ۱۰۰ زبان ترجمه شد. او با شخصیت خاص، پرونده‌های رمزآلودش و داستان‌های پرماجرایش ذهن میلیون‌ها خواننده را به چالش کشید و ملکهٔ رمزوراز شد.

خواندن کتاب آگاتا کریستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان