دانلود و خرید کتاب گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار مایکل بانگی استانیر ترجمه مریم اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار اثر مایکل بانگی استانیر

کتاب گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار

معرفی کتاب گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار

کتاب گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار نوشتهٔ مایکل بانگی استانیر و ترجمهٔ مریم اصغرپور و ویراستهٔ آرزو کلانی است و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب شفاف باشید، اعتماد به نفس داشته باشید و پیش بروید.

درباره کتاب گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار

کتاب گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار همین الان شروع می‌شود. درست در همین جا، در همین صفحهٔ اول. خودتان می‌دانید چرا اینطور است. می‌دانید که چیزهای بیشتری برای کمک و مشارکت‌کردن دارید. می‌خواهید تغییراتی ایجاد کنید تا شرایط بهتر شود و برای خودتان و دنیا تفاوتی به وجود بیاورید. می‌خواهید یاد بگیرید و رشد کنید. می‌خواهید عاملی برای تغییر باشید. شما آماده‌اید تا شروع کنید. کتاب را باز کنید و شروع به انجام‌دادن کاری کنید که مهم است.

شاید شما هم حواستان به گذر زمان باشد. شاید کاری را تازه شروع کرده باشید یا وسط کاری باشید یا کارها را به آخر رسانده و با موفقیت در حال جمع‌بندی آنها باشید... و هیجانات بلندپروازانهٔ جدیدی را احساس کنید. شاید از بی‌عدالتی در جامعه به خشم آمده باشید یا نحوهٔ انجام گرفتن کارها در سازمانتان باعث احساس دلسردی و درماندگی در شما شده باشد یا از محافظه‌کاری ناراضی باشید. شاید متوجه شده باشید که زندگی پرمشغله‌ای دارید... ولی آن‌قدر که امیدوار بودید پرحاصل و معنادار نیست.

عامل ناراحتی‌تان هرچه که باشد، این کتاب برای شما نوشته شده است. فرایند چگونه شروع کردن که در این کتاب ارائه شده است به شما کمک می‌کند به پروژهٔ شخصی خود -چیزی که اهمیت داشته باشد- بپردازید.

خواندن کتاب گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار

«در اکتبر ۲۰۲۰ دیو در توئیتی نوشت:

اگر می‌خواهید تفاوتی واقعی ایجاد کنید، از ایجاد فهرست‌هایی از ویژگی‌های ایده‌آل دست بردارید و از این فکر که همه چیز باید چطور باشد- این فهرست‌ها همیشه در پایان به صورت ابتذال‌های تسکین‌دهنده از آب درمی‌آیند- روی درک کردن و اقدامی انتقادی در زمان حال تمرکز کنید تا تغییر دادن چیزها در جهت درست را شروع کنید.

«درک کردن زمان حال.» اگر ندانید دارید از کجا شروع می‌کنید، شاید رسیدن به هدف ارزشمندتان غیرممکن باشد. بسیار مفید است قبل از شروع وقت بگذارید و به دقت بررسی کنید الان چه کسی هستید و چه الگوها و تعهداتی دارید.

از قبل هشدار می‌دهم: این قسمت از فرایند چگونه شروع کردن با مشکلاتی همراه است و اعصاب را به هم می‌ریزد. این قسمت از شما می‌خواهد که بررسی کنید چه چیزی به خوبی پیش نمی‌رود. این کار اعتراف به دست‌وپنجه نرم کردن‌های گذشته و حال است. این یعنی روی ریسمانی نازک حرکت خواهید کرد. مسئله این نیست که احساسی بد و احساس «بی‌کفایت بودن» در شما ایجاد شود، هرچند می‌دانم به شما فرصت کاملی می‌دهم تا خود را به‌شدت سرزنش کنید. همچنین نمی‌خواهم از این قسمت بدون انجام دادن آن بگذرید و این کار بسیار مهم و ضروری را انجام ندهید. پس وقتی که دارید روی دو گام بعدی کار می‌کنید، این راهنمایی‌های متناقض من را در حالت تعادل نگه دارید: ثابت‌قدم و بابصیرت باشید و به دنبال حقیقت بگردید و در ضمن انجام این کار با خود مهربان باشید.

با بررسی شروع‌های نادرست شروع کنید: زمان‌هایی که تلاش پرتردید و/یا بدفرجامی برای به ثمر رساندن چیزی مثل هدف ارزشمندتان داشته‌اید.

قبلاً اینجا بوده‌اید

تقریباً با قطعیت می گویم قبلاً اعلام کرده‌اید می‌خواهید کاری را انجام بدهید که برایتان مهم است، کاری که به نوعی هیجان‌انگیز، مهم و دلهره‌آور است. ممکن است این کار در نیمه‌شب سال نو ناگهان به ذهنتان رسیده باشد. شاید این تصمیم در زمان دیگری در ذهنتان ظاهر شده باشد، لحظه‌ای که در آن الهام و بلندپروازی درهم‌آمیخته‌اند. آستینتان را بالا زده و به خودتان سقلمه زده‌اید: رویاهای بزرگ داشته باش. شجاعت به خرج بده. جسورانه پیگیری کن. متعهد شو.

کاملاً عادی است که نه همیشه ولی بیشتر مواقع پیشرفت کمی در آن کار داشته‌اید یا اصلاً پیشرفتی نداشته‌اید. ترکیبی از این موارد مانع پیشرفتتان شده‌اند و شما را از راه به در کرده‌اند: نمی‌دانستید از کجا شروع کنید؛ نمی‌دانستید از چه کسی سؤال کنید؛ به منابع و حمایت‌های لازم دسترسی نداشته‌اید؛ چند شروع نادرست داشته‌اید و دلسرد شده‌اید؛ به شما گفته شده است که آدم مناسبی نیستید؛ به برنامه اعتماد نداشتید؛ فوراً به مهارت مورد نظر تسلط پیدا نکردید؛ انرژی و انگیزه‌تان تمام شده است؛ حواستان پرت شده است؛ «فعلاً» آن کار را کنار گذاشته‌اید؛ به شما گفته شده است که دست بردارید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۹۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۵۰۰
۳۰,۲۵۰
۵۰%
تومان