دانلود و خرید کتاب ناسا چیست؟ سارا فابینی ترجمه محمود مزینانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناسا چیست؟ اثر سارا فابینی

کتاب ناسا چیست؟

معرفی کتاب ناسا چیست؟

کتاب ناسا چیست؟ نوشتۀ سارا فابینی با ترجمۀ محمود مزینانی در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان با موضوع جذاب و خواندنی ناسا، فضا و سفر به ماه آشنا می‌شوند.

درباره کتاب ناسا چیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است با یک سازمان شگفت‌انگیز آشنا شود؛ ناسا. حتماً تا به حال از خود پرسیده‌اید که انسان چگونه توانست به خارج از جو زمین سفر کند؟ او چگونه توانست ماه، دیگر سیاره‌ها، منظومۀ شمسی، کهکشان راه شیری و حتی فضای بیرون از کهکشان را بررسی کند؟ در اینجا با تشکیلاتی آشنا می‌شوید که موفق شد رؤیای بشر را سرانجام محقق کند. ادارهٔ کل ملی هوانوردی و فضا که به اختصار ناسا نامیده می‌شود، سازمانی مستقل در قوهٔ مجریهٔ حکومت فدرال ایالات متحدهٔ آمریکا است. این سازمان، مسئولیت برنامه‌ریزی در حوزه‌های برنامهٔ فضایی کشوری و تحقیقات پرواز و هوافضا را بر عهده دارد. اولین بار در زمان جنگ سرد بود که پس از پرتاب ماهوارهٔ اسپوتنیک-۱ توسط اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی به فضا، آمریکا به فکر ایجاد سازمان فضایی ملی خود افتاد و ناسا در ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۵۸ به وجود آمد.

کتاب ناسا چیست؟ خواننده‌اش را به سفری شگفت‌انگیز و پرهیجان در تاریخ شکل‌گیری این سازمان و فعالیت‌هایش می‌برد. خواننده در این کتاب دربارۀ فعالیت‌های ناسا، سفر به ماه، زندگی در فضا و … می‌خواند. این کتاب کوتاه، جذاب و خواندنی است و اطلاعاتی مفید در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. علاقه‌مندان با خواندن قصه‌های جالب ین کتاب، به پاسخ پرسش‌هایشان می‌رسند؛ زیرا کتاب، روایت دقیق، علمی و تاریخی از تلاش‌ها برای عبور از جو زمین ارائه کرده است.

فهرست مطالب کتاب ناسا چیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: ناسا چیست؟

فصل ۱: نگاه به ستارگان

فصل ۲: مسابقه‌ای برای رسیدن به فضا

فصل ۳: در جستجوی فضانورد

فصل ۴: مأموریت سفر به ماه

فصل ۵: رفت‌وآمد شاتل‌ها به فضا

فصل ۶: چه چیزی در ورای آن قرار دارد

فصل ۷: اگر با دقت نگاه کنید

فصل ۸: زندگی در فضا

فصل ۹: گام بعدی ناسا چیست؟

گاه‌شمار ناسا

خواندن کتاب  ناسا چیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان