دانلود و خرید کتاب تزلزل ناپذیر آنتونی رابینز ترجمه فهیمه فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تزلزل ناپذیر اثر آنتونی رابینز

کتاب تزلزل ناپذیر

معرفی کتاب تزلزل ناپذیر

کتاب تزلزل ناپذیر نوشتهٔ آنتونی رابینز و پیتر مالوک و ترجمهٔ فهیمه فتحی است. انتشارات آتیسا این کتاب کاربردی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تزلزل ناپذیر

چگونه در دنیایی بی‌ثبات به آرامش مالی برسیم؟ کتاب تزلزل ناپذیر به موضوع امور مالی شخصی پرداخته است. این کتاب که نخستین‌بار تحت‌عنوان «استوار» با ترجمهٔ «میثم شکری‌ساز» توسط انتشارات «نقش مانا» فیپا گرفته، ۹ فصل دارد. گفته شده است که مطالب این کتاب، کاملاً با اوضاع و شرایط امروز جامعۀ انسانی سازگار است. آنتونی رابینز و پیتر مالوک با تأمل و تعمق فراوان به ما می‌آموزند که چگونه بر امور مالی خود کنترل داشته باشیم تا از اقدامات افراطی مانند واردنشدن به بازار بورس یا ورود ناآگاهانه و آسیب‌زا به این بازار خودداری کنیم.

خواندن کتاب تزلزل ناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی در فوریهٔ ۱۹۶۰ میلادی در کالیفرنیا به دنیا آمد. بیشتر شهرت او در ایران به‌خاطر کتاب‌هایش در زمینهٔ موفقیت است. کتاب‌های «قدرت نامحدود» و «به‌سوی کامیابی» نمونه‌ای از این کتاب‌ها هستند. آنتونی رابینز یکی از مشهورترین سخنرانان انگیزشی در جهان است؛ هر چند که خودش اصرار دارد به‌جای سخنران انگیزشی، او را مربی منتهای کارایی بنامند. او در مدت کوتاهی بیشترین آرزوهای جوانی خود را برآورده کرد و توانست درآمد سالیانهٔ خود را به بیش از یک میلیون دلار برساند. آنتونی رابینز معتقد است ذهن انسان می‌تواند از موانع عبور کند و این موضوع را سال‌هاست آموزش می‌دهد.

او در سال ۱۹۹۱ مؤسسه‌ای غیرانتفاعی برای کمک به کودکان معلول، افراد بی‌خانمان، مسن و زندانیان تأسیس کرد. گفته شده است که آنتونی رابینز مقدار قابل‌توجهی از درآمد خود را وقف فقرا کرده. آنتونی رابینز مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و بناهای بسیار زیادی را برای فقرا ساخته است.

بخشی از کتاب تزلزل ناپذیر

«سومین دلیل من برای نگارش این کتاب این بود که به شما بیاموزم چگونه از کوسه‌ها دوری کنید تا طعمۀ آن‌ها نشوید. همان‌طور که در قسمت‌های بعد می‌خوانید، یکی از بزرگ‌ترین موانع موفقیت‌های مالی این است که نمی‌دانیم باید به چه‌کسی اعتماد کنیم. در عرصه‌های مالی افراد بسیاری فعالیت دارند که همواره با خانوادهٔ خود خوش‌رفتاری می‌کنند، به حیوانات مهر می‌ورزند و به بهداشت شخصی خود اهمیت می‌دهند، اما مراقب منافع شما نیستند و بهترین‌ها را برایتان نمی‌خواهند. بیشتر افرادی که تصور می‌کنند مشاوره‌ها و پیشنهادهای مالی غیرمتعصبانه‌ای به دیگران ارائه می‌کنند، واسطه یا کارگزاری بیش نیستند؛ البته آن‌ها به‌هیچ‌وجه خود را واسطه نمی‌دانند و این حالت را زیر القاب متفاوتی پنهان می‌کنند. آن‌ها هزینۀ سفر بعدی را با فروش چیزهایی مانند سهام یا اوراق قرضۀ صندوق خود به باهاماس سرمایه‌گذاری مشترک، حساب‌های بازنشستگی یا بیمه تأمین می‌کنند. در قسمت‌های بعد می‌خوانید که تنها عدهٔ کمی از مشاوران بنا بر دلایل قانونی ملزم هستند تا بهترین و پرمنفعت‌ترین راهکارها را به شما عرضه کنند.»

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

آناهیتافولادوند
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

من خیلی دوست داشتم عالی بود راجب مساعل سرمایه گذاری بهم خیلی کمک کرد و باعث شد دیدگاهم عوض بشه وتصمیماتی برای آینده ام بگیرم کتاب آموزنده ای برای افرادی که میخوان توسعه فردی داشته باشند هم هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان