دانلود و خرید کتاب پدران و پسران ایوان تورگنیف ترجمه الهام ربیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پدران و پسران اثر ایوان تورگنیف

کتاب پدران و پسران

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پدران و پسران

کتاب پدران و پسران نوشتهٔ ایوان تورگنیف و ترجمهٔ الهام ربیعی است و انتشارات فرمهر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پدران و پسران

ایوان تورگنیف، رمان «پدران و پسران» را که از مهم‌ترین آثار قرن نوزدهم به شمار می‌رود، در سال ۱۸۶۲ نوشت. در این رمان نیز مانند دیگر آثار تورگنیف عواطف، عادات، خصوصیات اخلاقی و عقاید آزادیخواهانه‌ٔ دهقانان با توصیف زیبایی طبیعت همراه می‌شود.

آرکادی جوان بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه به همراه دوست پوچ‌گرایش «بازاروف» به منزل پدری‌اش بازمی‌گردد. بازاروف پزشک جوانی است که مانند نسل اصلاح‌طلبش با همه‌ٔ سنت‌ها مخالف است و در تقابل سنت و مدرنیته دست و پا می‌زند و شخصیت تاثیرگذاری دارد. در این داستان پدران نماد نسلی محافظه‌کار و سنت‌گرا بوده که اصلاحات در آنها به کندی رخ می‌دهد یا هرگز اتفاق نمی‌افتد و پسران نماد نسلی دیگر هستند که در جدال با مکتب مخالف خود، یعنی پدران‌اند.

خواندن کتاب پدران و پسران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های روسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ایوان تورگنیف

ایوان تورگنیف رمان‌نویس، شاعر و نمایشنامه‌نویس روس را یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین نویسندگان قرن نوزدهم دانسته‌اند. کشورهای غربی نخستین‌بار از طریق تورگنیف با ادبیات روسیه آشنا شدند. او برخلاف داستایوفسکی و تولستوی، در نوشته‌های خود فاقد انگیزه‌های مذهبی بود. گرچه تورگنیف تحت‌الشعاع این دو نویسندهٔ بزرگ هم‌نسل خود قرار گرفت، همچنان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های ادبیات روسیه شناخته می‌شود. کتاب «شاه لیر استپ‌ها» به قلم این نویسندهٔ جریان‌ساز، در فهرست کتاب‌هایی قرار دارد که باید پیش از مرگ بخوانید. از دیگر آثار او می‌توان به «یک شب پاییزی»، «سه داستان عاشقانه» و «آشیانه اشراف و پدرها و پسرها» اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
تومان