دانلود و خرید کتاب نگاهی به تاکتیک های هجومی در سیستم ۱-۲-۱ علی زندی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگاهی به تاکتیک های هجومی در سیستم ۱-۲-۱ اثر علی زندی پور

کتاب نگاهی به تاکتیک های هجومی در سیستم ۱-۲-۱

انتشارات:نشر ویراست
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نگاهی به تاکتیک های هجومی در سیستم ۱-۲-۱

کتاب الکترونیکی «نگاهی به تاکتیک های هجومی در سیستم ۱-۲-۱» نوشتهٔ علی زندی پور و رضا لک در نشر ویراست چاپ شده است. این کتاب به تاکتیک‌های هجومی به‌ویژه تاکتیک ۱-۲-۱ در فوتسال می‌پردازد.

درباره کتاب نگاهی به تاکتیک های هجومی در سیستم ۱-۲-۱

یکی از بخش‌های هجومی که هم موردپسند مربیان و هم بازیکنان می‌باشد بازی در سیستم ۱-۲-۱ است که در فاز حمله با تنوع تاکتیکی بسیاری همراه است. ازجمله این تنوع‌ها می‌توان به بازی با رأس، بازی پشت مدافع اول، بازی فلنک به فلنک، بازی رأس و گوش، بازی‌های ترکیبی بسیار مانند پارالل و یک و دو و بازی قطر و بازی‌هایی از این قبیل اشاره کرد. این بازی‌ها فضا را برای ایده‌های مختلف در بین مربیان مهیا کرده و آنان می‌توانند در بخش تهاجمی شکل‌های مختلف حمله را در این سیستم امتحان کنند. در این تاکتیک‌های هجومی مربیان می‌توانند بازی هدفمند و بازی سریع را نیز امتحان کنند که نمونه‌هایی از آن در کتاب نگاهی به تاکتیک های هجومی در سیستم ۱-۲-۱ آمده است.

کتاب نگاهی به تاکتیک های هجومی در سیستم ۱-۲-۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به بازیکنان و مربیان فوتسال پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب نگاهی به تاکتیک های هجومی در سیستم ۱-۲-۱

«با ورود تاکتیک‌های جدید مفاهیمی مانند نقشه بازی بیش از گذشته نمود پیدا کرد و تاکتیک‌های دفاعی و هجومی رنگ و بوی تازه‌تری به خود گرفت. توسعهٔ تاکتیک در یک تیم احتیاج به زمان دارد و مربیانی موفق خواهند بود که در کمترین زمان ممکن این تاکتیک‌ها را ارتقا داده و به توسعه فردی- گروهی و تیمی دست یابند. برای رسیدن به این مرحله مربیان به ذهنی خلاق. دانش کافی و دسترسی به منابع معتبر نیاز دارند تا ابتدا الگوبرداری کرده و سپس به ایده پردازی برسند هر چند معتقدیم که ابزار در راه ارتقا تاکتیکی و اجرای فرامین مربیان در زمین بسیار تأثیرگذار است. فوتسال روزبه‌روز در حال تکامل است و ممکن است به جایی برسد که تاکتیک‌های مربیان هم لحظه‌ای تغییر یابد اما باید به این نکته توجه داشت که باید در هر سه بخش دفاعی – هجومی و انتقال دارای تاکتیک‌های مناسب برای مواجهه با ترفندهای حریفان بود تا بتوان تیمی قابل احترام داشت. بی‌شک یکی از ملزومات تیم سازی اتخاذ سیستم مناسب و تاکتیک در خور برای مجموعه می‌باشد که این داستان یکی از وظایف اصلی مربیان در راه توسعه تیمی می‌باشد. پرواضح است که انتخاب هر یک از سیستم‌های بازی توسط مربی نشانگر نحوه دید و درایت و آگاهی از تاکتیک تیم خود و تیم مقابل می‌باشد و این سیستم‌ها اگر درست انتخاب شود سبب موفقیت و اگر نادرست انتخاب شود سبب عدم موفقیت می‌گردد. یکی از وظایف اصلی مربیان در بخش حمله این است که تعداد بازیکنان بیشتری را درگیر نمایند و این اصل را به آنان یادآور شوند که برای موفقیت در حمله تمامی بازیکنان در زمین باید در این فاز مشارکت کنند اما برای رسیدن به این مرحله شما به‌عنوان مربی وظیفه دارید ابتدا تاکتیک‌های فردی را به‌خوبی به بازیکنانتان آموزش دهید و سپس به تاکتیک‌های گروهی و تیمی بپردازید و برای رسیدن به این مهم باید بازیکنان مسئولیت‌پذیر بسازید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان