دانلود و خرید کتاب رازهای ازدواج موفق مارلو توماس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای ازدواج موفق اثر مارلو توماس

کتاب رازهای ازدواج موفق

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رازهای ازدواج موفق

کتاب «رازهای ازدواج موفق» نوشتۀ مارلو توماس و فیل دوناهو است و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است. در کتاب جالب و خواندنی رازهای ازدواج موفق، زوج‌های معروف از اسرار زندگی زناشویی پایدارشان می‌گویند

درباره کتاب رازهای ازدواج موفق

مارلو توماس، هنرپیشۀ معروف آمریکایی و همسرش فیل دوناهو ژورنالیست و مجری معروف تلویزیون در سال ۲۰۱۹ سی و نهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته بودند که تلفنی آن‌ها را شوکه می‌کند. دوستانشان علی‌رغم ارتباط و تفاهم خوبی که باهم داشتند، بعد از 28 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. این اتفاق باعث شد او همسرش دربارۀ زندگی مشترکشان فکر کنند تا بفهمند چه جیزی آن‌ها ۳۹ سال کنار هم حفظ کرده است. آن‌ها به صورت جدی تصمیم می‌گیرند که دربارۀ راز زندگی زناشویی موفق را کشف ‌کرده و داستان زندگی زوج‌های موفق بسیاری که زندگی بلندمدت و خوبی داشتند را بررسی کنند. همین موضوع الهام‌بخش کتاب مشترکشان به نام رازهای ازدواج موفق شد.

مارلو توماس و فیل دوناهو تلاش کردند تا در کتاب رازهای ازدواج موفق به این سؤالات مهم پاسخ دهند که: چه چیز باعث می‌شود دو فرد متفاوت با وجود تفاوت‌هایشان، خودشان را هم تطبیق دهند؟ افراد اولین‌بار چطور باهم دیدار می‌کنند و چگونه آن جذابیت روز اول را تا سال‌ها نگه می‌دارند؟ چطور ازدواج را از پدر و مادرشان می‌آموزند؟ چگونه دعواها و اختلاف‌ها را مدیریت می‌کنند؟ و معمولاً چه کسی برای آشتی پیش‌قدم می‌شود؟ آیا چیزی وجود دارد که استحکام رابطۀ زناشویی را بیشتر کند؟ مثلاً پول، بچه‌ها، سلامتی، کار، حسادت؟ و اینها چطور موتور محرک افراد می‌شوند؟ چه تهدیداتی همسران را از هم دور می‌کند؟ چه توصیه‌ای می‌توان به زوج‌های جوان‌تر کرد؟ و اینکه چه چیزی همسران را متقاعد می‌کند تا بقیۀ عمرشان را با هم زندگی کنند؟

کتاب رازهای ازدواج موفق نتیجۀ سفرهای بسیار، گفتگوها حضوری و دیدارهای رودرروی نویسندگان کتاب با زوج‌های موفق در مکان‌های مختلف است. ازآنجاکه زوج‌ها اغلب افراد معروف هستند، آگاهی از اسرار موفقیت زندگی مشترک و مواردی از زندگی خصوصی‌شان برای خوانندگان بسیار جذاب خواهد بود.

خواندن کتاب رازهای ازدواج موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به زوج های جوان و کسانی که در آستانۀ ازدواج هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای ازدواج موفق

«در تمام مسیری که به سمت آتلانتا جورجیا حرکت می‌کردیم تا با جیمی و رزا کارتر مصاحبه داشته باشیم، یک چیز ذهن مرا مشغول کرده بود، چه شد که تصمیم گرفتیم رئیس‌جمهور سابق و بانوی اول کشور، اولین زوجی باشند که برای این کتاب معرفی می‌شوند. فقط خدا می‌داند فیل چطور 6 هزار ساعت مصاحبه را برای این کار انجام داده بود که شامل مصاحبه از همۀ رئیس‌جمهورها هم می‌شد. مثل یک آزمایش خون، نگران نتیجه بودیم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

قیمت:
۱۳۳,۹۰۰
تومان