دانلود و خرید کتاب بازی و تاثیر آن بر رشد کودک مرضیه خمسه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی و تاثیر آن بر رشد کودک اثر مرضیه خمسه

کتاب بازی و تاثیر آن بر رشد کودک

نویسنده:مرضیه خمسه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازی و تاثیر آن بر رشد کودک

کتاب بازی و تاثیر آن بر رشد کودک به‌قلم مرضیه خمسه را شرکت رسانه ساز دانش منتشر کرده است. این کتاب به معرفی انواع بازی و نقش آن‌ها در رشد توانایی‌های کودک می‌پردازد.

درباره کتاب بازی و تأثیر آن بر رشد کودک

یکی از فعالیت‌های هدفمند و درعین‌حال لذت‌بخش برای کودکان بازی کرده است. فعالیتی که نباید صرفاً به چشم امری تفننی نگریسته شود و بایسته است که به‌دقت و هوشمندانه انتخاب شود تا تمامی ابعاد شناختی و توانایی‌های کودک را به کار گیرد. مرضیه خمسه در کتاب بازی و تاثیر آن بر رشد کودک کوشیده است تا انواع مختلف بازی را معرفی کرده و تأثیر هر یک بر ابعاد متنوع رشدی کودک را مورد بررسی دهد و راهنمایی نسبتاً جامع در این حوزه به دست دهد.

خواندن کتاب بازی و تأثیر آن بر رشد کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

معلمان و مشاوران مدارس و والدین از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب بازی و تأثیر آن بر رشد کودک

«با توجه به فرهنگ فارسی معین، فرهنگ عمید، لغت‌نامهٔ دهخدا و فرهنگ فارسی رازی، واژگان مشترکی مقابل کلمهٔ بازی قرار گرفته‌اند که عبارتند از: مشغولیتی، تفریحی و سرگرمی، ورزش، به شوخی گرفتن، فعالیت و تمرین، آزادی یا محدوده‌ای برای حرکت و... . بازی عبارت است از هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدف‌دار که به صورت فردی یا گروهی انجام شود و موجب کسب لذت و برآورده شدن نیازهای کودک گردد. همان‌طور که جانوران ضمن بازی کردن به تمرین غریزه‌های خاصی چون شکار و پیکار می‌پردازند، کودک نیز با بازی کردن توانایی‌های خود را به آزمایش می‌گذارد و غرایز اجتماعی خود را تقویت می‌کند. بازی توانایی‌های کودک را به کار می‌اندازد و خلاقیت را به همراه می‌آورد.کودکان ضمن لذت از بازی، همچون بزرگسالان به آن نگاه نمی‌کنند. زیرا بازی جزئی از زندگی کودک و از ضروریات مسلم رشد اوست که با تولد آغاز می‌شود. کودکان نقاط قوت و ضعف خود را از طریق بازی نشان می‌دهند. ازجمله تمایل دوستانه یا خصمانه. افسردگی یا شادی، امیال و آرزوها. کودکان به بازی‌های متفاوتی می‌پردازند که هر کدام از بازی‌ها، نشان‌دهندهٔ یکی از احساسات آن‌ها می‌باشد. کودکان برای بیان رفتارهای پرخاشگرانهٔ خود به بازی‌هایی می‌پردازند که در آن بتوانند با حمله و تخریب پدیده‌های مادی و معنوی راهی برای بروز خشم خود پیدا کنند. همچنین برای بیان آرزوها و امیال خود به رویا و تخیل می‌پردازند و برای رسیدن به هر آن‌چه که آرزو دارند خود را با بازی‌های تخیلی سرگرم می‌کنند و سرانجام برای ساختن و پیدا کردن نقش موردعلاقهٔ خود به بازی‌های تقلیدی می‌پردازند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲۵۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۶۰۰
تومان