دانلود و خرید کتاب چهار فصل عشق (دفتر اول) احمد درگاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار فصل عشق (دفتر اول) اثر احمد درگاهی

کتاب چهار فصل عشق (دفتر اول)

نویسنده:احمد درگاهی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چهار فصل عشق (دفتر اول)

کتاب الکترونیکی چهار فصل عشق (دفتر اول) نوشتۀ احمد درگاهی است و انتشارات شرکت رسانه ساز دانش آن را منتشر کرده است. کتاب چهار فصل عشق (دفتر اول) مجموعه سروده‌های احمد درگاهی‌ست که آنها را در طی سالیان به رشتۀ تحریر در آورده است.

درباره کتاب چهار فصل عشق (دفتر اول)

در اعماق وجود هر شاعری زبانی نهفته که با زبان روزمره فاصله دارد. این زبان، زبانی است که با نجواهای درونی و لایه‌های پنهان ذهن شاعر پیوند خورده و در قالب کلماتی که گاه به‌سختی قابل تفسیرند، خود را نمایان می‌سازند. شاعر در هر بیت و مصرعی که می‌سراید، دنیایی از معانی را در میان خطوط و فواصل کلمات می‌پندارد و خواننده را به چالش می‌کشد تا در میان این پیچ و خم‌ها، معنای واقعی شعر را کشف کنند.

زبان حال شاعر، زبانی است که در آن هر واژه و هر ترکیب دارای وزن و ارزشی است که فراتر از معنای لغوی خود، به دنبال انتقال حسی عمیق و ناب است. این زبان، زبانی است که در آن سکوت‌ها گاهی فریادهایی هستند در جستجوی شنیده‌شدن و فریادها زمزمه‌هایی هستند به دنبال فهمیده‌شدن.

درک این زبان مستلزم غوطه‌ورشدن در اقیانوسی از احساسات و تجربیات است که شاعر در طول حیات خویش جمع‌آوری کرده و حالا در قالب شعر به اشتراک می‌گذارد. این درک، نیازمند توانایی خواندن میان خطوط و شناخت نمادهایی است که شاعر برای بیان دنیای درونی خود به کار می‌برد.

شعر برای هر شاعر به روزنه‌ای مانند است که وی از آنجا به دنیا می‌نگرد و موقعیت اطراف را با تمام گرمی و سردی‌اش موافق چشم‌اندازش به تصویر می‌کشد. فردیت ایجاد از همین‌جا سرچشمه دارد. هر شاعری صاحب روزنۀ خود است و از آن به تماشای دنیا نشسته است و برداشت خویش را طبق توانش روی کاغذ می‌آورد. نویسنده در مقدمۀ کتاب چهار فصل عشق (دفتر اول) می‌گوید «آنچه در این دفتر برای خواننده عزیز فراهم آمده در طول سال‌ها گذشته، از بیش از سی سال قبل تا سال‌های اخیر، هرگاه که حال و هوایی در خلال فعالیت‌ها و مشاغل گوناگون دست داده که قلم‌فرسایی کنم، در موضوعات مختلف سروده‌های سپید، از روی مسامحه بگویم شعر نیمایی به رشته تحریر آورده‌ام. بنابراین سیر سخن با عناوین مختلف و غالباً با موضوعات پراکنده هستند.»

این مجموعه شامل حدوداً بیست عنوان شعر است که نویسنده با زبانی ساده و لطیف آنها را بیان نموده است.

خواندن کتاب چهار فصل عشق (دفتر اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به شعر معاصر فارسی مناسب است.

بخشی از کتاب چهار فصل عشق (دفتر اول)

« بی تو عبور زمان را،

نظاره گرم

وقتی تو نیستی،

غریبانه‌ترم

انتظار،

نزدیکترین، بخت احساس من،

تا دورترین، فاصله را،

به هیچ انگارم.

...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۳۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۱۱۴,۰۰۰
تومان