دانلود و خرید کتاب یالوم‌خوانان اروین د. یالوم ترجمه حسین کاظمی‌یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یالوم‌خوانان اثر اروین  د. یالوم

کتاب یالوم‌خوانان

معرفی کتاب یالوم‌خوانان

اروین یالوم نویسنده و روان‌درمانگر مشهور و قابل احترام معاصر و نویسنده کتاب‌های پرفروش «دروغگویی روی مبل»، «دژخیم عشق» و «مسئله اسپینوزا» در این اثر گلچینی از مشهورترین آثارش را ارائه داده و آنها را با مقالات جدید و درخشانی در مورد نوشتن و هنر روان درمانی تکمیل کرده است.

خوانندگان در این اثر ارزشمند با مجموعه متنوعی از نوشته‌های یالوم روبه‌رو می‌شوند؛ از قطعات توضیحی در مورد بیماران گرفته تا الگوهای نظری و ادبیات گسترش یافته.

این یادداشت‌ها که به دقت ویرایش شده‌اند شامل بخش‌هایی از نوشته‌های استادانه یالوم در حوزه گروه‌درمانی و درمان اگزیستانسیال و همچنین گلچینی از «دژخیم عشق»، «وقتی نیچه گریست» و «دروغگویی روی مبل» است.

یالوم هم در آثار داستانی و هم در آثار غیر داستانی‌اش از پشت عینک روان‌درمانی، ماهیت انسان را بررسی می‌کند و به ما نشان می‌دهد که خط میان حقیقت و تخیل همیشه به راحتی قابل تشخیص نیست. علاقه زیاد او به روایت، همیشه انگیزه مهمی برایش بوده و همین اشتیاق است که گزیده‌های او را در این کتاب به یکدیگر پیوند داده است.

این کتاب برای روان‌درمانگران یا روان‌شناسان نیست. این کتاب را همه می‌توانند بخوانند زیرا خوانندگان متون بالینی دکتر یالوم، مسحور آثار او می‌شوند و خوانندگان عمومی هم درکی وسیع‌تر از کار روان‌درمانی پیدا می‌کنند.

معرفی نویسنده
عکس اروین  د. یالوم
اروین د. یالوم
آمریکایی | تولد ۱۹۳۱

اروین د. یالوم روانپزشک اگزیستانسیال آمریکایی است. او استاد بازنشسته روانپزشکی در دانشگاه استنفورد و همچنین نویسنده روایت‌های واقعی و تخیلی داستانی و آثار فلسفی و روانشناسانه است.

نظرات کاربران

Narsis Star
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

لطفا در طاقچه بی نهایت قرارش بدید تشکر

tsadr
۱۳۹۷/۰۹/۲۱

تا اومدم کتاب رو بخرم، تخفیف برداشته شد، تا فصل یک رو خواندم، خیلی با جزییات مسئله رو بررسی کرده بود، امیدوارم باز تخفیف بخوره تا بتونم بقیه کتاب رو هم بخوانم.

Sedigh Ghaei
۱۳۹۷/۰۹/۱۶

درباره آثار دکتر یالوم کسی اطلاع داره پاسخ بده لطفا اصلا در چه زمینه ای می نویسند

کافه کتاب
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

می توانم بگم به همون اندازه که وقتی نیچه گریست و دروغگوی روی مبل از این روان درمانگر عالی بودند به همون اندازه این کتاب چیزی برای گقتن نداشت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۰۸ صفحه

حجم

۶۹۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۰۸ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
۳۳,۵۰۰
۵۰%
تومان