دانلود و خرید کتاب ۲۱ روش عالی برای اینکه به شغل دلخواهتان برسید برایان تریسی ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ روش عالی برای اینکه به شغل دلخواهتان برسید اثر برایان تریسی

کتاب ۲۱ روش عالی برای اینکه به شغل دلخواهتان برسید

معرفی کتاب ۲۱ روش عالی برای اینکه به شغل دلخواهتان برسید

چند درصد از شما شغل دلخواه خود را دارید؟ آیا برای خود کارمی‌کنید یا برای یک کارفرما؟ آیا از کار خود راضی و خوشنودید یا به دنبال ایجاد فضای کاری بهتری هستید؟ هر کاری که انجام می‌دهید این را بدانید که شما همیشه برای خودتان کار می‌کنید و کارمند خودتان هستید. در این کتاب برایان تریسی می‌آموزید که چگونه کار خود را هر چه هست به گونه‌ای ارتقا دهید که همان شغل دلخواه شما باشد و البته اگر به دنبال کار مناسب خود هستید یادمی‌گیرید که چگونه تمام استعداد و تلاش خود را بکار برید تا به آنچه می‌خواهید دست‌یابید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر 8657148
۱۴۰۳/۰۳/۰۶

مطالب مفیدی داشت که به افزودن اطلاعاتم راجع به کاریابی و مصاحبه کمک کرد .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
خبر خوب این است که شما همیشه در کاری که بیشتر از همه خوشحالتان می کند، بهترین عملکرد را خواهید داشت. در واقع جایی که در گذشته بیشترین رضایت و موفقیت را داشته اید، بهترین نشانه است که استعدادها و توانایی های واقعی تان برای آینده کجا نهفته است. هدف شما این است که شغلی پیدا کنید که کارتان در آن شغل این امکان را بدهد که بهترین و بالاترین خصوصیت ها و توانایی هایی که در وجودتان دارید به کار بگیرید
زینب دهقانی

حجم

۴۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

حجم

۴۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان