دانلود و خرید کتاب عطای رؤیاهایت را به لقایش نبخش!... سعید گل‌محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عطای رؤیاهایت را به لقایش نبخش!... اثر سعید گل‌محمدی

کتاب عطای رؤیاهایت را به لقایش نبخش!...

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عطای رؤیاهایت را به لقایش نبخش!...

عطای رؤیاهایت را به لقایش نبخش! نوشته سعید گل‌محمدی کتابی درباره این موضوع است که چگونه بر ترس‌ها و تردیدهایمان در رسیدن به آرزوها غلبه کنیم. از پیگیری رویاهایمان دست نکشیم و مصرانه به دنبال تحقق آنها باشیم.

سعید گل محمدی در این کتاب با آوردن مثال‌ها و پیشنهاد راهکارهایی، روش‌های مقابله با سستی‌ها، ترس‌ها و موانعی را که ممکن است بر سر راه تحقق رویاهایتان وجود داشته باشد، آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب عطای رؤیاهایت را به لقایش نبخش! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر در راه رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایتان دچار تردید و ترس هستید و احساس می‌کنید موانع زیادی سر راهتان قرار دارد، با خواندن این کتاب می‌توانید به مقابله با آنها بیندیدیشید.

جملاتی از کتاب عطای رؤیاهایت را به لقایش نبخش!

مایکل جردن، یکی از ورزشکاران حرفه‌ای است که من سعادت آشنایی با او را داشته‌ام. وقتی دربارهٔ نوابغ ورزشی صحبت به میان می‌آید، نام مایکل جردن می‌درخشد. احتمالاً او بهترین نابغه‌ای است که دنیای ورزش تاکنون به خود دیده است. وقتی برای نخستین بار با مایکل صحبت کردم، به او گفتم: «مایکل! تو در ورزش، همیشه جزو بهترین‌ها بوده‌ای، اما می‌خواهم بدانم که چه موقع و چه زمانی به بالاترین حد رسیدی؟ آیا زمانی بود که خودت هم می‌دانستی دیگر بهتر از این نمی‌شود؟»

او گفت: «حقیقت این است که بیش‌ترین و بزرگ‌ترین انگیزه‌ها را، درد و رنج به من داده است. در واقع، وقتی سه بار متوالی در مسابقات حرفه‌ای شکست خوردم، همین شکست‌ها، مرا بلند کردند و بالا بردند. آن‌چنان احساس بدی داشتم که روی زمین نشستم و گریه کردم! گویی تمام غرور و افتخارم لگدمال شده بود! هیچ‌کس به اندازهٔ من تلاش نکرده و زحمت نکشیده بود. خیلی احساس بدی داشتم، اما می‌دانید بعد از آن، چه اتفاقی افتاد؟ حسی در من به‌وجود آمد و زنده شد؛ از این‌که چنین احساسی داشته باشم، دیگر خسته شده بودم. تصمیم گرفتم فوری دست به عمل بزنم، و از فردای همان روز، تمریناتم را شروع کنم و وزنه بزنم تا حتی قوی‌تر از گذشته بشوم، و به خودم گفتم که این درد و رنج را از بین خواهم برد. هرگز دوباره خود را گرفتار آن نمی‌کنم. می‌خواهم برنده باشم! هر اتفاقی هم که بیفتد، باید برنده شوم! به خودم گفتم که می‌توانم این درد و رنج را، به اشتیاق و انگیزه تبدیل کنم.»

از او پرسیدم: «سپس چه اتفاقی افتاد؟» احتمالاً پاسخ او را می‌دانید! او سه دورهٔ قهرمانی مسابقات حرفه‌ای را به خود اختصاص داد، آن هم به‌طور متوالی! بعد از آن، مدتی مرخصی گرفت اما، دوباره برگشت و باز هم قهرمان شد. این همان شور و عشق زندگی است؛ وقتی احساس ناتوانی می‌کنید، خسته هستید و شکست خورده‌اید، و یا احساس می‌کنید که دیگران، قوی‌تر و ماهرتر، و یا حتی خوش شانس‌تر از شما هستند، به درون‌تان بازگردید و درد و رنج را، به میل و اشتیاق و انگیزه تبدیل نمایید.

نظرات کاربران

علی سرخه
۱۴۰۰/۰۵/۲۴

ازنظرکیفی خوب ولی ازنظرکمی وکیفیت بالاامدن کتابها و صوتی هاکه وضع اسف ناکه، من بالای ۲۷۰کتاب الکترونیکی،و۶۰کتاب صوتی که ازاین اپ دارم که این مشکلات رادارم متاسفلنه وخواهشن رسیدگی شود، ممنونم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
نادیدنی‌ها هستند که دیدنی‌ها را به‌وجود می‌آورند. یعنی چه؟ یعنی اگر ما خواهان تغییر دادن میوه‌ها هستیم، ابتدا باید ریشه‌ها را تغییر دهیم!
sajjad311

حجم

۲۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان