دانلود و خرید کتاب ارتقا کسب و کار جک هافمن ترجمه فرزان حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتقا کسب و کار اثر جک هافمن

کتاب ارتقا کسب و کار

معرفی کتاب ارتقا کسب و کار

کتاب ارتقا کسب و کار نوشته جف هافمن و دیوید فینکل و ترجمه فرزان حسنی است، نویسندگان دو مشاور کسب و کار که با صدها کسب و کار کوچک و متوسط کار کرده‌اند، در این کتاب یافته‌های و تجربیات خود را در کسب و کار به دیگران ارائه می دهند.

درباره کتاب کتاب ارتقا کسب و کار

کسب و کاری که حقیقتاً قابلیت ارتقاء داشته باشد، دارای دو بخش کلیدی است که شامل: عملیات‌های تحت سیستم‌ها فرایندها و فروش های قابل پیش بینی.

در مرحله‌ی نخست، عملیات ها باید تحت سیستم و فرایند انجام شوند، تا کسب و کار به مالک خود اتکاء پیدا نکند و بتوان افراد دیگری را هم وارد کسب و کار کرد، بدون این که روند کار لحظه ای دچار اشکال شود.

دوم، درک عمیق از اینکه چرا مشتریانتان، شما را انتخاب کرده‌اند، تا بتوانید جایگاهی منحصر به فرد برای شرکت خود در نظر گرفته و بالاترین حد رشد را برای خود پیش بینی کنید. اما، تقریباً هیچ شرکتی کار خود را به این شکل شروع نمی کند. برای همین مولفان این کتاب یک نقشه‌ی راه طراحی کرده‌اند تا به کارآفرینان کسب و کارهای نوپا کمک کند تا در ابتدا به کسب و کاری دست پیدا کنند که به طور اجتناب ناپذیر به مالک خود متکی است، و در ادامه به شرکتی مستقل از مالک تبدیل شود که رشد عالی دارد و می توان آن را به فروش رساند.

در بخش عملیاتی، بیشتر کارآفرینان به طور کاملاً طبیعی در برابر تغییر مقاومت می کنند و نمی خواهند از وضعیتی که خودشان همه ی کارها را انجام می دهند فاصله گرفته و کارها را به افرادی که تازه استخدام کرده اند واگذار کنند، زیرا به محض اینکه کارها را به دیگران واگذار می کنند، کیفیت آسیب می بیند، مشتریان ناراحت می شوند و مالک شرکت سعی می کند از هزینه ها کم کند. مشکل اینجاست که آنها خیلی زود و پیش از آنکه کنترل ها و سیستمهای درست در سر خود قرار گرفته باشند، سعی در ارتقاء شرکت خود داشته اند.

کلید کار در به کارگیری پروسه های ساده و موثر کسب و کار، سازماندهی مراحل برای اینکه افراد جدید با در نظر داشتن نتیجه ای که از آنها انتظار میرود کار خود را انجام دهند، و به کارگیری کنترل های درست تا مجبور نباشید کور کورانه حرکت کنید.

در بخش فروش، برخی از کارآفرینان چنان درگیر کارهای روزمره هستند که وقت کافی برای فهمیدن این موضوع که مشتریان آن ها واقعاً چرا با آنها معامله می کنند، اختصاص نمی دهند. در نتیجه کسب و کارهای آن ها بیشتر واکنش دهنده است تا کنترل کننده ی جریان و نمی تواند رشد کند.

هر کسب و کاری، کار خود را با مشکلات بسیاری در بخش های عملیاتی و فروش آغاز می کند. مشکلات شما چه هستند و شما چطور می توانید آنها را یکی یکی از بین ببرید؟ این کتاب ایده‌ها و راه حل های اثبات شده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای همه کسب و کارها اصول پایه ای و راهگشا هستند.

خواندن کتاب کتاب ارتقا کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت در کسب و کار هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کتاب ارتقا کسب و کار

سال ۲۰۰۷ بود و انرژی تام داشت تمام می‌شد. او در فلوریدا صاحب تجارت عمده‌فروشی بود ولی ۸۰ ساعت کار در هفته داشت خیلی خسته کننده می‌شد. او دو پسر کوچک در خانه داشت که به اندازه کافی نمی‌دیدشان و احساس می‌کرد بین نیازهای کسب و کار و حضور در کنار افراد مهم در زندگیش گیر افتاده است.

تام احساس خستگی می‌کرد، و زن او، لی، هم همین احساس را داشت. او خسته شده بود از بس که تام به شام نمی‌رسید و در فعالیت‌های مرتبط با خانواده شرکت نمی‌کرد، و می‌دید که این ساعت‌های طولانی کار روی سلامت تام اثر گذاشته است.

تام و لی می‌دانستند که لازم است راهی پیدا کنند تا خود را از فشار خورد کننده مدیریت روز به روز کسب و کار خلاص کنند، ولی نمی‌دانستند چطور. در عین حال نمی‌خواستند نیروی محرک در کسب و کار خود را از دست بدهند. آن‌ها هم همان چیزی را حس می‌کردند که خیلی از ما احساس می‌کنیم؛ احساس می‌کنیم کسب و کارمان ما را به دام انداخته است، مثل اطلس، دنیا را روی شانه‌های خود حمل می‌کنیم و و از ترس این‌که همه‌چیز روی سرمان خراب شود، می‌ترسیم قدمی به عقب برداریم و جایگاه خود را ارزیابی کنیم. ما رویای این را داریم که راهی برای رشد کسب و کارمان پیدا کنیم بدون این‌که مجبور باشیم زندگی خود را فدا کنیم. اما برای تام و لی، درست مثل خیلی از ما، چندان واضح نبود که چطور باید این کار را انجام داد.

برای همین لی در اینترنت به جستجو پرداخت تا شاید بتواند راه حلی پیدا کند. این‌جا بود که متوجه شد ما کارگاهی برای کسب و کار در آریزونا راه انداخته‌ایم تا پولی برای چند خیریه غیرانتفاعی جمع کنیم.۵ هدف این کارگاه این بود که به صاحبان کسب و کار آموزش دهیم که چطور کسب و کار خود را به گونه‌ای طراحی کنند که هم رشد کند و هم اتکاء کمتری به مالک خود داشته باشد. لی می‌خواست تا تام را تشویق کند تا همچنان به رشد کسب و کار خود ادامه دهد اما این کار را به گونه‌ای انجام دهد که بتواند وقت بیشتری را با خانواده خود بگذراند و در عین حال این قدر فشار هم به سلامتی خود تحمیل نکند. لی بلیط آن کنفرانس را برای تام خرید و سفر او را برنامه‌ریزی کرد.

این کارگاه بسیاری از همان ابزارها، راهبردها و اصولی را به تام آموزش داد که شما در این کتاب خواهید آموخت. وقتی که تام به خانه برگشت، فوراً شروع کرد به اجرای آن‌چه آموخته بود و با چشمانش شکوفایی کسب و کارش را مشاهده کرد. او همچنین شاهد بود که خانواده و زندگی شخصیش هم شکوفه دادند، زیرا حالا خانواده‌اش آموخته بودند که چطور هر دو کار را با هم مدیریت کنند. هدف ما در این کتاب این است که به شما کمک کنیم همین توازن را بین رشد کسب و کار و آزادی فردی‌تان به وجود آورید.

تام قبل از کارگاه فکر می‌کرد که کسب‌وکارش به نظارت دائم او بر تمام جزئیات نیاز دارد. او باور داشت که خودش باید در هر ساعت شبانه روز در آن‌جا حضور داشته باشد تا تیم خود را به جلو هدایت کند و نتیجه مورد نظر را به دست آورد. ما روشی جدید برای ارتقاء شرکتش به او معرفی کردیم، روشی که شامل بخش‌های لقمه لقمه‌ای بود که در غالب مسئوولیت‌های روزانه او می‌گنجید. او سه ماه به سه ماه شاهد رشد شرکت و کم شدن وابستگی‌های شرکت به خودش بود. او تا سال ۲۰۱۳ نه تنها شرکت عمده‌فروشی ۵ میلیون دلار در سال خود را به ۲۳ میلیون دلار در هر سال مالی ارتقاء داده بود، بلکه در عین حال، ساعات حضور خود در کار را به کمتر از ۲۰ ساعت در هفته کاهش داده بود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۹٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳۳ صفحه

حجم

۵۵۹٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳۳ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان