دانلود و خرید کتاب زبان بدن آلن پیز ترجمه مسعود رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن اثر آلن پیز

کتاب زبان بدن

نویسنده:آلن پیز
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن آلن پیز مرجع خوبی برای کسانی است که می‌خوانید به افکار دیگران از طریق تعبیر حرکات بدن دست پیدا کنند.

تحقیقات آلن پیز در این زمینه نشان می‌دهد اطلاعات سودمند زیادی راجع به زبان بدن، در دسترس نیست و با اینکه کتابخانه‌ها و دانشگاه‌ها نتایج چنین تحقیقاتی را بایگانی کرده بودند، این اطلاعات صرفا دست‌نوشته‌هایی از عقاید فرضی افرادی بود که خود تجربه عملی، در طریقه برخورد انسان‌ها با یکدیگر نداشتند. البته این بدان معنی نیست که کار آنها بی‌ارزش است بلکه اکثر این نوشته‌ها بر پایه فرضیات بنا شده و جنبه عملی برای یک فرد عادی ندارد. 

 درباره کتاب زبان بدن

در این کتاب، چکیده‌ای از دستاوردهای محققان پیشرو در علم رفتارشناسی با تحقیقات مشابه‌ای که در زمینه جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، جانورشناسی، آموزش و پرورش، روانکاوی، مشاوره خانوادگی و هنر فروشندگی انجام شده ترکیب شده است.

 این کتاب همچنین حاوی دستاوردهایی است که نویسنده از طریق فیلم، تجربیات رو در رو و مصاحبه‌ هزاران تن از افرادی که آنها را استخدام کرده و تعلیم داده و یا طی ۱۵ سالِ اخیر به آنها چیزی فروخته‌ بدست آورده است.

این کتاب نه تنها کلام آخر در زمینه زبان بدن نیست بلکه در آن، از هیچیک از فرمول‌های جادویی که کتاب‌های دیگر قولش را می‌دهند نیز استفاده نشده است. قصد پیز در اینجا آشنا کردن خواننده، با علائم بدون کلام زبان بدن خود و تأثیر آن بر چگونگی ارتباط مردم با یکدیگر است. این کتاب، هریک از علائم و اعضای تشکیل‌دهنده زبان بدن را به تنهایی بررسی می‌کند، هرچند این علائم، به ندرت بدون همراهی دیگر علائم انجام می‌شوند. در عین حال نویسنده سعی کرده‌ از ساده کردن بیش از حد مطلب، خودداری کند ولی ارتباط بدون کلام، فرایند پیچیده‌ای است که شامل مردم، کلمات، تُن صدا و حرکات بدن است. همیشه افرادی خواهند بود که با وحشت ادعا می‌کنند مطالعه زبان بدن و به کار بردن اطلاعات علمی آن و خواندن افکار و اسرار مردم، به قصد سوء استفاده و غلبه بر آنان است.

 این کتاب سعی دارد به خواننده آگاهی بیشتری در زمینه ارتباط با همنوعانش بدهد تا به درک عمیق‌تری از دیگران و درنتیجه خودش، دست یابد. آگاهی از عملکرد هر چیزی، زندگی با آن را آسان‌تر می‌سازد درحالی که عدم آگاهی و نادانی، منجر به خرافات، ترس و انتقاد بیجا از دیگران می‌شود.

 فردی که به تماشای پرندگان علاقه دارد، آنها را به قصد شکار و یا تزیین منزل خود، تماشا نمی‌کند. به همین ترتیب یادگیری و تبحر در ارتباطات غیرکلامی، هریک از برخوردهایمان را با دیگران، تبدیل به یک تجربه هیجان‌انگیز و به یادماندنی می‌کند. 

در وهله اول، هدف این کتاب دادن دستورالعمل‌هایی برای فروشندگان، مدیران تجاری و مدیران اجرایی بود ولی طی ۱۰ سالی که تنظیم و تدوین می‌شد، چنان مطالب گسترده‌ای را دربر گرفت که هر کسی بدون در نظر گرفتن شغل و مقام اجتماعی‌اش قادر خواهد بود با استفاده از آن به درک بهتر و عمیق‌تری از ملاقات‌های رو در رو دست یابد.

 خواندن کتاب زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که در شغل و ارتباطات خود به دانستن زبان بدن نیاز دارند، مخاطبان این کتاب‌اند.

معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۸۴,۵۰۰
۴۲,۲۵۰
۵۰%
تومان