دانلود و خرید کتاب نیروی عادت چارلز دیوهیگ ترجمه علی هداوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیروی عادت اثر چارلز دیوهیگ

کتاب نیروی عادت

معرفی کتاب نیروی عادت

نیروی عادت اثر چارلز دیوهیگ (داهیگ)، نویسنده سرشناس آمریکایی برنده جایزه پولیتزر است. این کتاب در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و روزنامه نیویورک تایمز خلاصه‌ای از آن را تحت عنوان «چگونه شرکت‌ها به رازهای شما پی می‌برند» منتشر کرد. کتاب قدرت عادت حدود ۶ هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت. 

درباره کتاب قدرت عادت

دیوهيگ در این کتاب اطلاعات علمی درباره قدرت عادت را در قالب روايت به گونه‌ای بيان می‌كند كه ما را از دنيای كار و تجارت و شركت‌های بزرگ اقتصادی مانند استارباكس به جنبش‌های مدنی و مبارزه برای كسب حقوق شهروندی می‌برد و ویژگی‌های طبيعی و نيروهای نهفته و بالقوه انسان را به زيبايی شرح می‌دهد. دیوهیگ در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه انسان با تمرکز بر تغییر یک عادت یا الگو که آن را اصل و مبنای عادات قرار می‌دهد؛ می‌تواند بر عادات دیگر خود هم غلبه کند و آنها را در جهت مثبت تغییر دهد. او تاکید می‌کند که بر این اساس فقط افراد نیستند که می‌توانند عادات خودر اتغییر دهند بلکه شرکت‌ها و سازمان‌ها هم می‌توانند بر تمرکز روی عادات کل سازمان را تغییر دهند.

دیوهیگ در این کتاب صدها مطالعه علمی، مصاحبه‌هایی با بیش از سیصد دانشمند و مدیر اجرایی و تحقیقاتی که در ده‌ها شرکت انجام شده را منتشر کرده است.

 خواندن کتاب قدرت عادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران شرکت‌ها، برنامه‌ریزان و تمام کسانی که قصد دارند عادت بدی را در زندگی خود ترک و آن را با عادات خوب جایگزین کنند.



نظرات کاربران

کتاب دوست
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

ترجمه راضی کننده است. بخش ابتدایی کتاب کاملا عمومی و کاربردی است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. این بخش در ارتباط با مباحث عصب شناسی و فلسفه ذهن قرار میگیرد. در بخش دوم مطالب کمی اختصاصی‌تر می‌شود و افراد

- بیشتر
مهاجر
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

مفید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
۲۸,۵۰۰
۵۰%
تومان