دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه) با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه) اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه)

معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه)

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه) نوشتهٔ ناپلئون هیل و ترجمهٔ شایسته دستخط گشنی است. مهبد قناعت پیشه گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه)

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه) مسیری سالم و متکی به خود را برای رسیدن به ثروت پیش روی مخاطب قرار داده است؛ مسیری که شاید وضعیت اقتصادی ما بیش از هر چیز به آن نیاز دارد. شاید بهترین جمله برای توصیف ارزش این کتاب صوتی این باشد که به‌راحتی می‌توان به‌جای ثروتمندشدن، هر کدام از اهداف شخصی خود را جایگزین کرد؛ به عبارتی، تنها زمانی می‌توان نام کتاب را برازندهٔ محتوای آن دانست که بتوان مفهوم ثروت را به تمامی سرمایه‌های مادی و معنوی آن ربط داد. این کتاب به هدف خود در این مورد دست یافته است؛ کتابی که برخلاف همتایانش، سعی کرده مسیر رسیدن به اهداف را منطبق بر حقیقت انسان دنبال کند و با مطالعهٔ مقدمهٔ آن و مسیری که در جست‌وجوی حقیقت مطلب رفته، می‌توان این نکته را درک کرد. این اثر صوتی را یکی از کتاب‌های ارزشمند و خوب در حوزهٔ رشد فردی و موفقیت دانسته‌اند که نویسنده‌اش مسائل مهمی را در آن به چالش می‌کشد. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به قلم ناپلئون هیل (که اینجا خلاصه‌ای از آن را می‌شنوید)، یکی از کتاب‌های مرجع در زمینهٔ موفقیت، رشد و توسعهٔ فردی در نظر گرفته شده است. اگر شما هم شیفتهٔ موفقیت و رسیدن به اهداف و رؤیاهای خود در زندگی هستید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود. ناپلئون هیل (Napoleon Hill) پس از ۲۰ سال مصاحبه و تحقیق از افراد ثروتمند دنیا، راز انباشتن ثروت عظیم را طبق این نظریه آشکار کرد که اگر ما بتوانیم بیاموزیم مانند ثروتمندان بیندیشیم، می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. او راهکارهای ساده‌ای تهیه کرده تا به ما کمک کند اهداف خویش را تعیین کنیم، راز موفقیت حقیقی و دیرپا را کشف کنیم، هر آنچه در زندگی می‌خواهیم به‌ دست بیاوریم و به صف افراد فوق‌العاده موفق بپیوندیم.

شنیدن کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا و در خانواده‌ای فقیر متولد شد؛ خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردند، یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از ۱۳سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام «گزارشگر کوهستان» را برای خودش انتخاب کرد. او با پولی که از این راه به دست آورده بود، موفق شد وارد دانشگاه حقوق شود، اما در ادامه نتوانست هزینه‌های آن را بپردازد و تحصیلاتش را نیمه‌کاره رها کرد. ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت؛ به‌همین‌دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. او سال‌ها تلاش کرد تا در نهایت موفق شد نتیجهٔ تمام مصاحبه‌ها را در یک کتاب گردآوری کند. این اثر از راه‌وروش ثروتمندشدن گفته و رمز موفقیت رسیدن به پول از زبان کسانی است که واقعاً به این موفقیت رسیده‌اند. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن کتاب فروش رفته است. از میان آثار دیگر او می‌توان از «قانون موفقیت» و «دینامیت مغزی» نام برد. ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۲۵۱۸۱۹
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

خیلی کتاب قشنگی و اجرای گوینده عالی هست ولی خیلی خلاصه شده

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۳۰%
تومان