دانلود کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی با صدای محسن زرآبادی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی اثر مارک آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

معرفی کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی نوشتهٔ مارک آلن و ترجمهٔ حامد بیت سعید است. محسن زرآبادی پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی از گام‌هایی ساده برای کسب ثروت، موفقیت و داشتن زندگی مرفه سخن گفته است. نویسنده کوشیده است پاسخی منسجم و راهکاری عملی برای این پرسش ارائه دهد که توانایی‌های ذهنی و فیزیکی چیست و چگونه می‌توان آن را شکوفا کرد. مارک آلن کوشیده پاسخ این پرسش اساسی را در اختیار ما بگذارد و این راز بزرگ را در حضور ما افشا کند؛ رازی که به هر یک از ما در ساختن جهانی بهتر برای همگان کمک می‌کند. این نویسنده معتقد است افراد بسیاری وجود دارند که این راز را کشف کرده‌اند، اما هنوز به زندگی ایدئال و دلخواه خود نرسیده‌اند. مارک آلن تمام کم‌وکاستی‌هایی را که مانع شما برای رسیدن به زندگی دلخواهتان می‌شوند، در نظر گرفته و راهکارهای مناسبی را برای رفع‌ورجوع آن‌ها در دستان شما قرار داده است.

شنیدن کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که می‌خواهند در کسب‌وکار خود موفق‌تر شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک آلن

مارک آلن (Marc Allen) یک نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۷ میلادی، شرکتی به نام «کتابخانهٔ دنیای نو» را تأسیس کرد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین انتشارات ایالات متحدهٔ آمریکا به شمار می‌رود. از کتاب‌های این نویسنده می‌توان به «بزرگترین راز زندگی»، «راهنمای موفقیت برای افراد تنبل»، «کاهش استرس»، «زندگی کامل» و «راه جادویی» اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

«عاقبت کمال حکمت، عشق است، عشق است و عشق. (رامانا مهارشی)

خداوند می‌فرماید به شما حکمی تازه می‌دم که یکدیگر رو محبت نمایید. چنانکه من شما رو محبت نمودم. چیزهایی به‌مراتب بیشتر در آسمان‌ها، بهشت و زمین وجود داره که خیلی مهم‌تر از راز تجلیه. افراد بی‌شماری پی به راز تجلی برده‌اند و همچنان زندگی فلاکت‌باری دارند که مملو از رنج و ناامیدی‌ست. اگر نگاهی به زندگی بعضی از ثروتمندترین افراد دنیا بندازید، می‌بینید که پر از بدبختی و فلاکته. چون اکثرشون از راز زندگی مرفه بی‌خبرند. زندگی‌ای که در اون خوشبختی و آرامش موج می‌زنه. زندگی‌ای که هدفمند، مقدس و معجزه‌آساست.

میلیون‌ها نفر در کل تاریخ بشریت به این راز پی برده‌اند و فهمیده‌اند که این راز بزرگترین راز زندگیه و اهمیتش به‌مراتب بیشتر از دیگر رازهاست. خیلی از اون‌ها سعی کرده‌اند که اون رو به دیگران انتقال بدن. مطالب زیادی به میلیون‌ها شکل مختلف به‌صورت نوشتاری و در قالب سخنان بلند و رسا از جمله در همه‌ی مکاتب دینی بزرگ از شرق تا غرب ارائه شده‌اند. در ادیان مسیحیت، بودیسم، اسلام، هندو و دیگر مکاتب بومی در سراسر جهان امروزه این راز توسط عده‌ی زیادی از اساتید و رهبران دنیا بیان می‌شه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۸۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۸۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان