دانلود کتاب صوتی کتاب تمرین بی‌ حد و مرز با صدای محمد یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب تمرین بی‌ حد و مرز اثر جیم کوییک

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب تمرین بی‌ حد و مرز

معرفی کتاب صوتی کتاب تمرین بی‌ حد و مرز

کتاب صوتی کتاب تمرین بی‌ حد و مرز نوشتهٔ جیم کوییک و ترجمهٔ آناهیتا نبوی پور است. محمد یزدانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کتاب تمرین بی‌ حد و مرز

کتاب صوتی کتاب تمرین بی‌ حد و مرز به شما یاد می‌دهد ذهنتان را بهتر کنید، هر چیزی را سریع‌تر یاد بگیرید و قفل زندگی استثنا‌‌یی خود را باز کنید. ارزشمندترین موهبت انسان‌ها مغز است. مغزمان به ما توانایی می‌دهد یاد بگیریم، عشق بورزیم، بیندیشیم، خلق کنیم و طعم لذت را بچشیم. مغز، دروازه‌ای به احساسات است و به ظرفیتمان برای تجربهٔ زندگی به عمیق‌ترین شکل ممکن، به تواناییمان برای دستیابی به درکی پایدار و ماندگار از صمیمیت. مغز به ما توان نوآوری و رشد و انجام کارهای مختلف را می‌دهد؛ بااین‌حال تعداد کمی از ما می‌دانیم که با استفاده از چند روش عملی، می‌توانیم مغزمان را ارتقا دهیم و بر توانایی یادگیری خود بیفزاییم. بیشترمان آگاه هستیم که با ورزش و رژیم غذایی مناسب می‌توانیم سلامت قلبمان را بهبود بدهیم، اما بسیاری از ما نمی‌دانیم که می‌توانیم مغزمان را هم تا حد بسیاری بهبود بدهیم و به این صورت زندگیِ خود را نیز بهتر کنیم. جیم کوییک در کتاب صوتی حاضر، راه‌های غلبه بر چهار خائن را به شما نشان داده است. کوییک می‌گوید رازِ داشتنِ زندگی استثنایی، نامحدودکردن ذهنتان است. او با استفاده از مدلِ بی‌حدومرز خود، راز تحول فردی را فاش کرده است. اگر سعی دارید در هر زمینه‌ای به هدفی ویژه برسید، ابتدا باید بپرسید محدودیت کجاست؟ به‌احتمال بسیار در ذهنیت، انگیزه یا روش‌های خود محدودیت دارید. پس دلیل هیچ‌کدام از ناتوانی‌ها، کمبود یا قصوری شخصی نیست و برخلاف آنچه معمولاً اعتقاد داریم، موانع پیش پایمان محکم نشده‌اند. ما کنترل کامل داریم و هر زمانی می‌توانیم بر موانع غلبه کنیم. این کتاب را بشنوید تا چهار خائن را بشناسید.

شنیدن کتاب صوتی کتاب تمرین بی‌ حد و مرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کتاب تمرین بی‌ حد و مرز

«خیلی‌هامون به‌سرعت محتوای کتابی رو که می‌خونیم فراموش می‌کنیم. روان‌شناس‌ها این موضوع رو به منحنی فراموشی ما نسبت می‌دن یا سرعت فراموشی اونچه ابتدا آموختیم. طبق مطالعات، نیمی از آموخته‌هامون رو در عرض یک ساعت فراموش می‌کنیم و بعد از 24 ساعت فقط سی درصد اون رو به یاد می‌آریم. برای بهبود توانایی‌مون در حفظ اطلاعات، انجام این سه روش پیشنهاد می‌شه:

یک - تکنیک پومودور: تکنیک پومودور از شما می‌خواد که بعد از انجام کاری به مدت 25 دقیقه، 5 دقیقه استراحت کنید. اثربخشی اون در بهبود حافظه بر اساس این باوره که تمرکز ما فقط ده تا چهل دقیقه طول می‌کشه. بنابراین ما باید به‌طور منظم استراحت‌های کوتاه‌مدت داشته باشیم. این تکنیک همچنین تأثیر تقدم و تازگی در حافظه رو در نظر می‌گیره. این نظریه ادعا می‌کنه که ما بیشتر اونچه که در اولین و آخرین بخش یک فعالیت، یک کلاس یا یک تعامل اجتماعی می‌آموزیم رو به خاطر می‌سپاریم. با استراحت، شروع و پایان بیشتری ایجاد می‌کنید که به معنای یادگیری بیشتره.»

معرفی نویسنده
عکس جیم کوییک
جیم کوییک

جیم کوییک کارآفرین، مربی افزایش توانایی‌های مغز، مددکار اجتماعی، ستار‌ه‌ی رسانه‌های اجتماعی و یوتیوبر آمریکایی است. او بنیانگذار بنیاد یادگیریِ کوییک است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۰۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۰۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان