دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها (خلاصه) با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها (خلاصه) اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها (خلاصه)

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها (خلاصه)

خلاصه‌کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها (خلاصه) نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ مهدیه شعبانی فقفوری و با صدای مهبد قناعت پیشه است و آوانامه آن را منتشر کرده است. پنج صبح از خواب برخیزید تا موفق شوید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

شاید هیچگاه به این فکر نکرده باشید که با سحرخیزی، می‌توانید زندگی جدیدی برای خود خلق کنید.

خلاصه‌کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها داستان آشنایی سوزان با مرد میلیونری است که دیدگاه او را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد. سراسر کتاب پر از جملات حکیمانه و دستورالعمل‌هایی کاربردی است که قطعاً به شما نیز کمک خواهد کرد. رابین شارما این داستان را برای فهماندن بهتر نکات ارزشمند آن خلق کرده است تا با روایتی جذاب و ملموس بتواند خواننده را به درک درستی از مفاهیم مهم زندگی برساند.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین اس شارما از پدر و مادر هندی در کانادا متولد شد. وی که درس وکالت خواننده و تا ۲۵ سالگی در این حوزه مشغول فعالیت بوده است، از زندگی رضایت کافی نداشته و با نوشتن اولین کتاب خود وکالت را رها کرد. کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت دومین کتاب وی است که در سال ۱۹۹۹ چاپ شد. رابین شارما خود بیان می‌دارد که در شهری کوچک و با امکانات اندک بزرگ شده است. وقتی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت را چاپ کرد و سمیناری تشکیل داد تنها ۲۳ نفر از اعضای خانواده‌اش حضور داشتند. اما با گذر زمان بود که این کتاب به شهرت رسید. رابین شارما معتقد است هرچقدر بیشتر با ترس‌های خود روبه‌رو شوید بیشتر قدرت خود را از ترس‌های خود پس می‌گیرید. از دیگر کتاب‌های شارما می‌توان به وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند، قدیس، باشگاه پنج صبحی‌ها و مدیر عامل باشگاه اشاره کرد. رابین شارما به عنوان یکی از ۳۰ رهبر حرفه‌ای برتر جهان در سال ۲۰۱۹ شناخته شده است و همچنان به فعالیت در این حوزه مشغول است.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت

حجم

۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۳۰%
تومان