دانلود کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه (خلاصه) با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه (خلاصه) اثر مل رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه (خلاصه)

معرفی کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه (خلاصه)

کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه (خلاصه) نوشتهٔ مل رابینز و ترجمهٔ نسترن خدیو است. مریم پاک ذات گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه (خلاصه)

دیگر غبطه خوردن به موفقیت دیگران کافی است. اگر ایده‌های بی‌نظیری به ذهنتان می‌رسد ولی هیچ کاری برای محقق‌کردن آن‌ها نمی‌کنید، زمان آن رسیده است که قانون ۵ ثانیه را به کار ببندید و با این قانون زندگی خود را متحول کنید. کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه (خلاصه) یکی از کتاب‌های پرفروش در زمینهٔ رشد و توسعهٔ فردی است. نویسندهٔ این کتاب صوتی از مخاطبان خود می‌خواهد که شجاعت را در وجود خودشان تقویت کنند و با تمام وجود خود برای رسیدن به اهدافی که در سر دارند تلاش کنند. مل رابینز در کتاب صوتی حاضر بیشتر روی شجاعت و تغییرات حاصل از آن در زندگی و کسب‌وکار تأکید دارد. او می‌گوید که اگر می‌خواهید اولین گام را به‌سوی موفقیت بردارید، تنها ۵ ثانیه فرصت دارید.

کتاب صوتی «قانون پنج ثانیه» از ۵ عنصر مهم و حیاتی تشکیل شده است. شما در این کتاب فقط از واقعیات خواهید شنید؛ روایت‌هایی از مردمی که با قانون ۵ ثانیه توانستنند به موفقیت‌های بزرگی برسند و شاید یکی از جذاب‌ترین روایت‌ها، مربوط به خودِ نویسنده باشد. او تعریف می‌کند که قبل از کشف این قانون، در فلاکت کامل بود. همه چیز در حال نابودی بود. مشکلات شغلی، خانوادگی، بدهی‌ها و... ؛ تا اینکه یک شب یک آگهی تلویزیونی توجهش را جلب می‌کند. هیچ اتفاق خاصی در آن آگهی وجود نداشت؛ فقط با شمارش معکوس از ۵ تا یک، یک شلیک اتفاق می‌افتاد. صبح فردا، مل رابینز به‌جای اینکه روی دکمهٔ تأخیر ساعت بزند، با خودش زمزمه کرد: پنج، چهار، سه، دو، یک و بلند شد. به خودش گفت باید در عرض این چند ثانیه حتماً بلند شود. او فضای اتاق را سرد و تاریک توصیف کرد. در یک روز زمستانی مل رابینز تصمیم گرفت و بلند شد. از آن روز به بعد همهٔ کارها را با این تکنیک انجام داد!

شنیدن کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه (خلاصه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مل رابینز

ملانیا رابینز، یک نویسندهٔ آمریکایی است که در سال ۱۹۶۸ به دنیا آمد. او در کنار نویسندگی، مجری و یک سخنران انگیزشی توانا است. او کتاب «قانون ۵ ثانیه» را به‌عنوان یک کتاب نظری ننوشته است. او ادعا می‌کند که به کمک این قانون زندگی خودش را متحول کرده و وقتی دیده است که این قانون چقدر ارزش و کاربرد دارد تصمیم گرفته است آن را در قالب یک کتاب در اختیار دیگران قرار دهد. ملانیا رابینز به مل رابینز معروف است. اولین کتاب او «گفتن من خوبم را متوقف کن» است. این نویسنده در سال ۲۰۱۴ موفق شد جایزه‌ای تحت‌عنوان «Gracie Award» دریافت کند. این جایزه در انجمن زنان آمریکا در حوزهٔ رسانه آماده شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۳۰%
تومان