دانلود کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است با صدای سمانه فلاح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است اثر کیم کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است

معرفی کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است

کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است نوشتهٔ کیم کیوساکی و ترجمهٔ سمانه فلاح است. معصومه عزیزمحمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است

کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است، حاوی تجربیات یک کارآفرین به نام کیم کیوساکی است. او کوشیده تا در این اثر صوتی، رمز عبور از سختی‌های اقتصادی به‌سمت فراوانی و رفاه را بیان کند. جوانانی که مصمم هستند آیندهٔ مالی خود را کنترل کنند، افرادی که نمی‌خواهند برای تأمین رفاه و امنیت زندگی به دیگری وابسته باشند یا کسانی که می‌خواهند در تصمیمات مالی خانواده به مشاوری ایدئال تبدیل شوند، همگی مخاطب آموزش‌های این کتاب صوتی هستند. کیم کیوساکی باور دارد هیچ‌وقت برای تغییر وضعیت مالی دیر نیست. پیام این بانوی کارآفرین روشن است؛ شما می‌توانید نبوغ و شکوفایی مالی را به دست آورید. رسیدن به استقلال اقتصادی و توانایی گرفتن تصمیمات درست بیشتر از استعداد، نیازمند دانش و بینش است که خوشبختانه هر دوی آن‌ها قابل‌آموختن است. کیم کیوساکی این آگاهی را با سبکی منحصربه‌فرد و کاملاً شخصی به ما عرضه کرده است. زبان روایت او ساده است و مثال‌های متعددی که در بخش‌های مختلف کتاب ارائه کرده، مبتنی بر تجربیات واقعی او و همسرش (رابرت کیوساکی) است. گفته شده است که آنچه کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است را از دیگر آثار این حوزه متمایز می‌کند، صراحت بیان نویسنده در شرح اشتباهات و مشکلات و موانعی است که با آن‌ها روبه‌رو بوده است. کیم کیوساکی فقط پیروزی و روزهای درخشان کسب‌وکارش را به شما عرضه نکرده؛ زیرا او نیز مانند همهٔ افراد لحظه‌هایی بسیار سخت داشته و شاید حتی گاه از نظر مالی، به شیوه‌ای فراتر از تصور ما تحت فشار بوده است.

شنیدن کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کارآفرینی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زمان رشد مالی فرا رسیده است

«مدت‌ها پیش یک مشاور مالی را دیدم که در تلویزیون در مصاحبه‌ای شرکت کرده بود. مجری برنامه از او درباره‌ی سرمایه‌گذاری‌های وسایل نقلیه سوال پرسید و او بلافاصله جواب داد: «همیشه به خاظر داشته باشید که نظرات افراد فوق‌العاده خطرناک هستند. حالا شما چه دوست دارید بشنوید؟ حقایق یا نظرات من را؟» او به جای اینکه به سوال مطرح شده جواب بدهد، فقط درمورد پرداختن به مسئله حقیقت یا نظرات شخصی توضیح داد. او حتی برای فهم بهتر بینندگان داستان‌ها و گزارشات بسیار جالبی را مطرح نمود.

همه می‌دانستند که او یک شخص بسیار باتجربه و کارآزموده در زمینه بورس و سرمایه‌گذاری‌هاست. اما او هرگز در سخنان خود اشاره‌ای به خطرناک بودن سرمایه‌گذاری در زمینه بورس سهام و اوراق بهادار نکرد و فقط به این مسئله پرداخت که توجه به نظرات و عقاید و حقایق موجود چقدر می‌تواند برای افراد سازنده یا مخرب باشد. اگرچه آن برنامه مطابق میل سازندگان و بینندگان برنامه نبود اما حقایق بی‌شمار بسیاری را افشا نمود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۹۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۹۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
۲۳,۵۰۰
۵۰%
تومان