دانلود کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ برایان ترسی با صدای بیژن علی‌محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛  برایان ترسی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ برایان ترسی

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ برایان ترسی

«برایان تریسی» نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. در کتاب صوتی «۱۰ قانون موفقیت»، «برایان ترسی» به ما می‌گوید، با رعایت چه نکاتی و دانستن چه رازهایی میتوانیم به خوشبختی و موفقیت برسیم. او کلید اصلی رسیدن به این هدف را مسئول دانستن خودمان، در برابر تمام اتفاقات زندگی‌مان می داند. تریسی با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!» برایان ترسی می‌گوید، باید بدانیم مسئول تمام اتفاقاتی هستیم که در زندگی برای ما می‌افتد. هیچ کدام از ما قدرت تغییر گذشته را ندارد، اما توانایی تغییر و ساختن آینده را در راستای رویاهامان داریم.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

با شنیدن این کتاب متوجه شدم که برایان تریسی چحورب تونسته اینقدر موفق بشه و در سن ۷۷ سالگی در ایده آل ترین شرایط زندگی کنه.

دانیال
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

مفید

کاربر 4006760
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

بسیاااار عالی

md
۱۴۰۲/۰۴/۰۸

کتاب های برایان تریسی، انرژی زیادی به آدم می ده. حتماً نکات مهم بنویسید و تمرین کنید. - اگر به استارتاپ علاقه دارید، کتاب استارتاپ های آمریکایی به شما پیشنهاد می دهم.

gla006
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

خواندن کتابهای برایان تریسی واقعا مفیده

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان